صالحی امیری در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها؛

در سال ۹۷ با محوریت وزیر ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم/المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته ایم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰:۳۱
کد خبر: ۸۲۳۹۷۰
در سال ۹۷ با محوریت وزیر ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم/المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته ایم
رییس کمیته ملی المپیک گفت: باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با دکتر سلطانی فر گفت: در سال ۹۷ با محوریت وزیر محترم ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم و تلاش کردیم از نفسانیات و مسائل حاشیه ای پرهیز کنیم.باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که دکتر سلطانی فر است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم هر کدام سهمی و مشارکتی را به عهده بگیرند و همچنین باور داریم همه یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید نقدپذیر و دارلی شفافیت در رفتار و کردار و عمل باشیم.

وی افزود: باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است. هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است.سال 97 سال درخشانی برای ورزش ایران در رویدادهای مختلف بود و اگر درخششی بود همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: از دکتر سلطانی فر درس گرفتم با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم. ما کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی لست و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم.در سال ۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین المللی حرکت می کنیم و المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته ایم.

صالحی امیری در ادامه تصریح کرد: آقای خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و همنوا با ما حرکت کردند و باید به این مجموعه بیش از پیش دیده و به آنها توجه شود. سرمایه های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه های ملی باید شکر نعمت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درسال ٩٧ باوفاق وانسجام حداکثری میان وزارت ورزش ،کمیته ملی المپیک وپارالمپیک ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است -نقدپذیری ،شفافیت،اخلاق محوری راسرلوحه کارخود قراردادیم -هدف متعالی ماتوسعه رویکرد فرهنگی واجتماعی درورزش قهرمانی می باشد-وزیر محترم ورزش وتیم مدیریتی ایشان نقش بسیارموثری دراین موفقیت ها داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز