#نوروز۹۸/ علی پروین در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سال فوتبالی خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم/ کی‌روش هم پول می‌گرفت، هم توهین می‌کرد/ شرایط برای قهرمانی پرسپولیس سخت است

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۲۶۶۲۹
سال فوتبالی خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم/ کی‌روش هم پول می‌گرفت، هم توهین می‌کرد/ شرایط برای قهرمانی پرسپولیس سخت است
کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: من تمام مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد را قبلا تجربه کرده‌ام، هم در زمانی که بازیکن بودم و هم در زمان مربیگری شرایط سخت بود اما فوتبال همین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی پروین، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و پرافتخارترین سرمربی باشگاه پرسپولیس، گفتگویی را با خبرگزاری برنا انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

فوتبال ایران را در سالی که گذشت چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سال 97 برای فوتبال ایران، سال بدی نبود اما نمی‌توان گفت سال خوبی بوده است. در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، تیم ملی که آنقدر بزرگ جلوه داده شد و حتی در تمام کانال‌ها کارشناسان تیم ملی را قهرمان می‌نامیدند، مقابل تیم ژاپن، بعد از آن که به اشتباه یک گل خوردند، دیگر نتوانست بازی خود را ادامه بدهد و گل را جبران کند و در پی آن دو گل دیگر هم خورد.

نظر شما در مورد رفتن کی‌روش؟

کی‌روش بد نبود اما خوشحالم که رفت. کی‌روش هم پول می‌گرفت، هم توهین می‌کرد و هم کری می‌خواند و نمی‌دانم اگر تیم ملی قهرمان می‌شد چه کارهایی می‌کرد. کی‌روش حتی یک بازی در شهرستان‌ها یا بازیکن از تیم‌های دیگر را نگاه نمی‌کرد. در تمام تیم‌ها بالاخره یک بازیکن خوب وجود دارد اما آن‌ها در تیم ملی نیستند. همه‌یبازیکنان تیم ملی، کسانی بودند که خود او انتخاب می‌کرد و بعضا همه از یک باشگاه انتخاب می‌شدند.

عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در سال 97 چطور بود؟

در فینال لیگ قهرمانان آسیا، زمانی که پرسپولیس دو هیچ بازی را از دست داد، مشخص بود نمی‌تواند گل بزنند اما با این وجود بازی بدی نبود. در لیگ برتر هم پرسپولیس در نیم فصل دوم در چند بازی، عملکرد مطلوبی نداشت. امیدوارم روزبه‌روز پیشرفت کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.

پرسپولیس امسال شانس قهرمانی دارد؟

 اگر بخواهند با این روند بازی کنند، قهرمانی سخت خواهد شد. در گذشته گفته بودم اگر پرسپولیس قهرمان نشود خواهم رفت. من تمام مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد را قبلا تجربه کرده‌ام، هم در زمانی که بازیکن بودم و هم در زمان مربیگری شرایط سخت بود اما فوتبال همین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز