مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی ورزش و جوانان گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۳:۳۴
کد خبر: ۸۲۷۲۳۶
تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی ورزش و جوانان گلستان
۸ سالن ورزشی در اختیار آسیب دیدگان سیل استان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، بهمن طیبی در حاشیه نخستین جلسه ستاد جمع آوری کمک های مردمی ورزش و جوانان گلستان گفت: متاسفانه بسیاری از هموطنان ما در حادثه سیل استان گلستان آسیب جدی دیدند و سرپناه خود را از دست دادند اما مردم ثابت کردند که همواره در چنین حوادثی پای کار هستند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گلستان، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان از ابتدای این حادثه به صورت فردی و پراکنده کمک کردند اما نظر غالب جامعه ورزش و جوانان گلستان این بود که این کمک‌ها به صورت تجمیع شده باشد.

طیبی تصریح کرد: با فراخوانی که از هیئت‌های ورزشی و تشکل‌ها داشتیم، صبح دوشنبه نخستین جلسه ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد و مسئولان هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این ستاد از تمامی ظرفیت‌های جامعه ورزش و جوانان برای جمع آوری نیازهای سیل زدگان استفاده خواهد شد و امیدوایم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی یادآور شد: باید از تمامی اهالی ورزش و جوانان تشکر کنم که در روزهای تعطیل به یاری هموطنان خود آمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه تمامی امکانات ورزش و جوانان استان در اختیار آسیب دیدگان حادثه سیل گلستان است، گفت: تا کنون هشت سالن ورزشی برای اسکان و تجهیز بهداری سیار در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است.

طیبی افزود: همچنین هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان هم حدود ۱۰۰ خودرو آفرود و هیئت قایقرانی استان تعداد زیادی قایق برای انتقال آسیب دیدگان و نیازهای آنها در اختیار ستاد بحران قرار داده‌اند و امیدواریم در روزهای آینده کمک‌های بیشتری انجام دهیم.

حکوی تصریح کرد: از تمامی ورزشکاران گلستانی که به صورت خودجوش برای کمک به سیل زده‌ها پیش قدم و با لباس کار در مناطق سیل زده حاضر شدند سپاسگزارم و این اتفاق نشان می‌دهد فضای انسان دوستانه در جامعه ورزش و جوانان همچنان به قوت خود باقی بوده و امیدواریم تمام ورزشکاران به کمک ستاد بیایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز