#نوروز۹۸/ حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب سه عنوان قهرمانی برای پرسپولیس غیرممکن نیست/ بازیکنان ما زندگی غیرحرفه‌ای دارند/ تیم ملی انتظارات را برآورده نکرد

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۵:۰۳:۴۸
کد خبر: ۸۲۷۳۰۵
کسب سه عنوان قهرمانی برای پرسپولیس غیرممکن نیست/ بازیکنان ما زندگی غیرحرفه‌ای دارند/ تیم ملی انتظارات را برآورده نکرد
سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: اگر زندگی بازیکنان حرفه‌ای‌تر بود و اگر سلسله مراتب و زیرساخت‌های حرفه‌‌ای در باشگاه‌ها داشتیم، می‌توانستیم بگوییم پرسپولیس قهرمان 3 جام می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به اتفاقات مهم در عرصه فوتبال در سال 97 از جمله حضور تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و همچنین عملکرد تیم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا، حمید درخشان، بازیکن و سرمربی سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: با وجود هزینه‌های زیادی که در عرصه فوتبال شد، سال خوبی نبود و انتظار می‌رفت با پتانسیلی که وجود دارد و سرمایه‌ای که برای فوتبال گذاشته شده بود، بتوانیم در جام ملت‌های آسیا عنوان مناسبی کسب کنیم و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب نبود. رقیب‌های ما در آسیا مثل تیم ملی قطر، 50 برابر ما هزینه می‌کنند و موفق می‌شوند.

وی افزود: در باشگاه‌ها رشد و پیشرفت خوبی داشتیم. صرفا نه به خاطر اینکه طرفدار تیم پرسپولیس هستم، بلکه اگر هر تیم دیگری به جای تیم پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب می‌کرد، باز هم می‌گفتم که این اتفاق بسیار مهم است و باعث رشد فوتبال شده است. بسیار مهم است که به این موفقیت‌ها اکتفا نکنیم و تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری در این عرصه داشته باشیم. باید بازیکنان بهتری را بخریم تا بتوانیم قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بدست بیاوریم و آن زمان می‌توان گفت، فوتبال موثر بوده و رشد کرده و قابل گفتگو خواهد بود. در غیر این صورت نمی‌توان گفت طی سال 97 در رشته فوتبال موفقیت زیادی داشته‌ایم.

درخشان، در پاسخ به این پرسش که آیا تیم پرسپولیس در سال 98 می‌تواند 3 جام رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانی آسیا و جام حذفی را بدست بیاورد گفت: این اتفاق غیر ممکن نیست اما باید حمایت بیشتری شود و نیروی انسانی کارآمدتری داشته باشیم. بازیکنان ما از نظر کیفیت در آن سطح قرار ندارند که بتوانند در 3 جام بازی کنند. به دلیل زندگی غیرحرفه‌ای که دارند تحلیل می‌روند و مصدوم می‌شوند، اما اگر زندگی بازیکنان حرفه‌ای‌تر بود و اگر سلسله مراتب و زیرساخت‌های حرفه‌‌ای در باشگاه‌ها داشتیم، می‌توانستیم بگوییم قهرمان 3 جام خواهیم شد. با این وجود ناامید نیستیم و تلاش خود را برای کسب قهرمانی 3 جام خواهیم کرد.

مربی سابق تیم پرسپولیس در پایان در خصوص انتقاداتی که از خریدهای پرسپولیس می‌شود گفت: برای انتقاد زود است و نمی‌توان بعد از چند هفته قضاوت کرد. اما بازیکنان باید بدانند، اگربخواهند به این شکل بازی کنند، در پرسپولیس جایی نخواهند داشت. پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات تماشاچیان زیاد است، پس باید تلاش بیشتری داشته باشند. فقط حضور در تیم پرسپولیس کافی نیست و اگر کسی بخواهد در این تیم بماند باید تلاش بیشتری بکند و نشان دهد انتخاب آن‌ها برای تیم پرسپولیس بی‌دلیل نبوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز