اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در سال ۹۷ استثنایی عمل کرد/ روزهای خوبی در انتظار سرخپوشان است

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۲:۰۴
کد خبر: ۸۲۸۳۷۷
پرسپولیس در سال ۹۷ استثنایی عمل کرد/ روزهای خوبی در انتظار سرخپوشان است
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به آینده خوش بین هستم و به نظر من جایگاه فوتبال ایران فراتر از این است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس، درخصوص اتفاقات فوتبالی سال 97 و همچنین عملکرد سرخپوشان پایتخت صحبت کرد.

حلالی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: سال1397، سالی پربار و مفید برای ورزش مخصوصا فوتبال بوده است. در جام جهانی، 4 امتیاز بدست آوردیم و درجام ملت‌های آسیا، بازی‌ها را بسیار قوی شروع کردیم، اما در ادامه درگیر یک سری مسائل حاشیه‌ای شدیم و از ادامه راه بازماندیم و این مسائل چیزی از ارزش‌های فوتبال ایران نمی‌کاهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درخصوص عملکرد پرسپولیس در سال 97 گفت: تیم پرسپولیس استثنایی عمل کرد. با یک تیم 14 نفره به فینال آسیا صعود کرد و نایب قهرمان شد. اگر کمی حرفه‌ای‌تر عمل می‌شد شاید تیم پرسپولیس می‌توانست عنوان قهرمانی را کسب کنیم. سال بسیار خوبی برای پرسپولیس بود و این نوید روزهای خوبی را می‌دهد. باید تلاش بیشتر و قوی‌تری داشته باشیم تا در سال آینده درخشش بیشتری داشته باشیم. به آینده خوش بین هستم و به نظر من جایگاه فوتبال ایران فراتر از این است.

وی افزود: تیم پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و با وجود جایگاه خوبی که در لیگ برتر دارد می‌تواند به قهرمانی در این دو رویداد امیدوار باشد و همچنین خود را برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و فکر می‌کنم تیم به اندازه کافی تقویت شده و نفرات قوی خریداری شدند. کمی زمان می‌برد تا بازیکنان جدید از لحاظ بدنی با محیط و تماشاگران آداپته بشوند و طرفدارهای ما باید کمی حوصله به خرج بدهند و این فرصت را به تیم بدهند. روزهای خوبی در انتظار باشگاه پرسپولیس است و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز