داریوش شجاعیان:

مستحق شکست در دربی نبودیم/ استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۲۸۶۳۴
مستحق شکست در دربی نبودیم/ استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد
بازیکن تیم استقلال گفت: متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که مقابل پرسپولیس شکست خوردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داریوش شجاعیان پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما مستحق شکست نبودیم. متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که ما مقابل پرسپولیس شکست خوردیم، از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم و شرمنده آنها هستیم که نتوانستیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: متأسفانه وریا و دانشگر مصدوم شدند و در طول هفته گذشته حتی یک زمین مناسب برای تمرین هم نداشتیم و وقتی یک زمین مناسب پیدا شد، تنها توانستیم یک ساعت در آن تمرین کنیم.

هافبک تیم استقلال درخصوص درگیری‌های پیش آمده گفت: این اتفاقات طبیعی است و با توجه به حساسیت بازی، فشار و استرسی که بر روی بازیکنان است، این درگیری‌ها ناخودآگاه به وجود می‌آید.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا با این باخت، به قهرمانی امید دارید؟ تصریح کرد: هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده، مطمئن باشید در هفته‌های آینده جبران خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه صحبت‌هایی بین کامیابی‌نیا و شفر به وجود آمد که نیمکت استقلال به سمت کامیابی‌نیا رفت؟ اظهار داشت: متأسفانه او به سرمربی ما بی‌احترامی کرد و ما چون یک خانواده هستیم، از این موضوع به شدت ناراحت شدیم؛ در شأن یک بازیکن نیست که بخواهد به سرمربی حریف بی‌احترامی کند.  بازهم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم اما نگران نباشید در بازی‌های آینده این شکست را جبران می‌کنیم تا بتوانیم هنوز به قهرمانی امیدوار باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز