یونس امامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی ایران نتوانست در سال ۹۷ انتظارات را برآورده کند/ برای شاد کردن دل مردم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۷:۴۷:۳۷
کد خبر: ۸۲۸۹۸۶
کشتی ایران نتوانست در سال ۹۷ انتظارات را برآورده کند/ برای شاد کردن دل مردم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم
آزادکار تیم ملی ایران گفت: ترکیب تیم ملی کشتی ایران از نفرات جوان و کم تجربه که آمادگی بدنی بسیار بالایی دارند در کنار نفرات باسابقه و باتجربه تشکیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کشتی ایران در سالی که گذشت با تلخی و شیرینی‌های زیادی مواجه بود و در کنار نتیجه خوبی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا آزادکاران و فرنگی‌کاران کشورمان به دست آوردند به همان اندازه نیز در مسابقات جهانی بوداپست نتایج ضعیفی را رقم زدند. یونس امامی آزادکار تیم ملی ایران که در اواخر سال 97 نیز در اردوی تیم ملی آزاد حضور داشت در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد کشتی آزاد در سال گذشته و همچنین برنامه‌های سال جدید صحبت کرد.

*عملکرد کشتی آزاد ایران در سال 1397 را چگونه می‌بینید؟

سال 97، برای کشتی هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی سال خوبی نبود. باتوجه به موفغقیت‌های همیشگی تیم ملی کشتی ایران انتظارات مردم عزیز ایران در این عرصه زیاد است اما متاسفانه تیم ملی کشتی در این مسابقات اخیر نتوانست این انتظارات را برآورده کند. بچه‌ها به دلیل مشکلات روحی و روانی که وجود داشت و دلایل دیگر در شرایط مناسبی قرار نداشتند و جو حاکم بر مسابقات هم در این امر بسیار موثر بود و نفرات نتوانستند بنا به شرایط و دلایل مختلف خوب کشتی بگیرند و در نهایت تیم ملی کشتی ایران نتیجه‌ای که باید را نگرفت.

*برنامه کشتی آزاد ایران برای سال 1398 چیست؟

اولین تورنمنت سال 1398 مسابقات آسیایی چین خواهد بود. تیم ملی کشتی با تمرین و تلاش بیشتر در اردوهای ملی و مسابقات آسیایی به دنبال جبران ناکامی‌های مسابقات سال 97 است تا مردم ایران بتوانند دوباره به این رشته باور داشته باشند و بتوانیم بازهم برای کشور ایران افتخار آفرینی کنیم. همه‌ی ما در کنار هم برای شاد کردن دل مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

*با حضور دوباره غلامرضا محمدی چه موفقیت‌هایی می‌توان بدست آورد؟

حضور غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی با تمرین بیشتر و روحیه‌ای قوی‌تر می‌تواند در عملکرد بچه‌ها بسیار موثر باشد اما در نهایت موفقیت‌در مسابقات بستگی به خود نفرات دارد که چقدر بتوانند برای رسیدن به پیروزی و جبران تمام ناکامی‌های که باعث ناامیدی شده است، تلاش کنند. تیم ملی کشتی ایران باید زحمت بکشد و نفرات خود را جمع کنند تا بتوانیم به روزهای اوج خود بازگردیم.

*ترکیب نفرات جوان و با‌سابقه کنار هم در تیم کشتی چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟

در حال حاضر ترکیب تیم ملی کشتی ایران از نفرات جوان و کم تجربه که آمادگی بدنی بسیار بالایی دارند در کنار نفرات باسابقه و باتجربه تشکیل شده است. این موضوع در نتایج مسابقات و عملکرد نفرات بسیار موثر خواهد بود. نفرات جوان می‌توانند از تجربیات نفرات باسابقه استفاده بکنند. وجود نفرات بزرگ و با سابقه در میادین بزرگ بسیار کمک خواهد کرد و از لحاظ روحی برای جوان‌ترها تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

*بهترین دعای شما برای مردم ایران در سال 98 چیست؟

همه‌ی نفرات جامعه بزرگ کشتی دعا می‌کنیم مردم عزیز ایران در سال 1398 کنار یکدیگر و در کنار خانواده هایشان شاد باشند و دل مردم همیشه پر از شادی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز