مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ فوتبال بانوان؛

آزمون: در ضربات آخر موفق عمل نکردیم و نتوانستیم به گل برسیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۱:۲۱
کد خبر: ۸۲۹۹۳۷
آزمون: در ضربات آخر موفق عمل نکردیم و نتوانستیم به گل برسیم
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در دیدار با فیلیپین بچه‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند اما در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 بیان کرد: بچه‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند، حمله کردیم، در دقیقه 2 تک به تک شدیم، 7 کرنر، 5 ضربه ایستگاهی در نیمه اول داشتیم ، متاسفانه به خوبی از آن استفاده نکردیم. در شروع نیمه دوم، دو توپ بلند پشت دفاع ما از سوی حریف ارسال و باعث شد تا توپ فیلیپین تبدیل به گل شود.

وی افزود: دو تعویض تاکتیکی داشتیم سعی کردیم ابتدا با دو فوروارد و سپس با 3 فوروارد شیوه بازی را پیش ببریم، اما تک به تک‌ها به گل تبدیل نشد، شوت‌های بسیار خوبی زده شد و بازی خوبی را شاهد بودیم. اما متاسفانه این بازی خوب برای ما نتیجه‌ای نداشت.

آزمون در پایان گفت: فوتبال در دیدار برابر فیلیپین آن روی خود را نشان داد و شانس با ما یار نبود. در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم و به گل برسیم. برای دو بازی پیش رو برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت تا عملکرد موفقی از خود به جای بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز