سرمربی تیم والیبال نشسته آقایان:

برای حضور در لیگ جهانی و قهرمانی آسیا آماده می‌شویم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۷:۵۳
کد خبر: ۸۳۱۷۹۱
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: در سال 97 عنوان قهرمانی جهان و سهمیه پارالمپیک 2020 را کسب کردیم و در حال حاضر برای قهرمانی آسیا و لیگ جهانی آماده می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: در سال گذشته تیم ما ۳ رویداد مهم را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست علاوه بر کسب عنوان قهرمانی جهان و آسیا، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جدید رویداد قهرمانی آسیا و لیگ جهانی را در پیش داریم، به همین منظور از اواخر اسفند سال ۹۷ اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم تا با آمادگی کامل راهی این مسابقات شویم.

رضایی درخصوص حضور تیم ملی روسیه در ایران خاطرنشان ساخت: این تیم از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در تهران حضور خواهد داشت و به همراه تیم ملی ما اردو مشترکی را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می کنیم و علاوه بر تمرین حدود چهار دیدار دوستانه در این مدت داریم تا آمادگی ملی پوشان را ارزیابی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران درخصوص برنامه‌های پیش رو تیم ملی گفت: تقویم ورزشی را به فدراسیون ارائه کردیم و منتظر تائید برنامه‌ها هستیم تا بر اساس مسابقات بتوانیم برنامه اردوهای آمادگی و همچنین برگزاری تمرینات مشترک با سایر تیم‌ها را تنظیم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز