مهران حاتمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف پتروشیمی حضور در فینال است/ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد/ داوری‌ها رضایت‌بخش است

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۶:۴۸:۱۹
کد خبر: ۸۳۲۰۹۲
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام گفت: نیروی زمینی تیم خوبی است ولی در این دوبازی تعدادی از بازیکن‌های خود را از دست داده بود، در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به مرحله بعد صعود کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با کسب دومین پیروزی برابر نیروی زمینی راهی مرحله نیمه‌ نهایی لیگ‌ برتر شد.

مهران حاتمی، سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی با هر تیم شرایط خاص خودش را دارد. دو بازی مهم را با تیم نیروی زمینی برگزار کردیم که هر دو دیدار خوشبختانه با برد برای ما همراه بود. نیروی زمینی تیم خوبی است ولی در این دو بازی تعدادی از بازیکن‌های خود را از  دست داده بود، در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی در مورد دیدار با نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی گفت: نفت آبادان تیم خوبی است. هدف ما حضور در فینال این رقابت‌هاست. بنابراین از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم در این بازی نیز برنده زمین را ترک کنیم.

حاتمی در پایان در مورد وضعیت داوری افزود: صحبت کردن در این زمینه مربوط به ما نمی‌شود. از نظر من داوری‌ها خوب و رضایت بخش است و امیدوارم همین روند ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز