با حضور افشین داوری؛

سومین جلسه هماهنگی لیگ ملت‌های والیبال تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۸:۰۹
کد خبر: ۸۳۲۱۹۳
سومین جلسه هماهنگی لیگ ملت‌های والیبال تشکیل شد
سومین جلسه هماهنگی لیگ ملت‌های والیبال با حضور افشین داوری برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین جلسه هماهنگی لیگ ملت‌های والیبال با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، آقای ایراندوست معاون مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و نماینده ستاد برگزاری مسابقات در این استان و اعضای کمیته برگزاری فدراسیون والیبال برگزار شد.

از اعضای کمیته برگزاری فدراسیون، منوچهر پورحسن، سعید درخشنده، ابراهیم فیروزی، امیر خوش‌خبر، محمد حسن خوشدل، مهدی ابارشی، مرتضی افجه‌ای، مرتضی گرایلی، مریم حسابی و لیلا ذکی‌زاده حضور داشتند.

این جلسه با خیرمقدم سرپرست فدراسیون والیبال آغاز شد و گزارشی کوتاه از اجلاس VNL در لوزان سوئیس، توسط ایشان برای حاضرین در جلسه ارائه شد. سپس آقای ایراندوست گزارش کاملی از اقداماتی که در استان آذربایجان غربی برای میزبانی شایسته انجام گرفته را ارائه نمود که از مهم‌ترین موارد این گزارش، می‌توان به خرید کفپوش Gerflor اشاره کرد. در ادامه جلسه، مواردی که جهت ادامه کار نیاز بود، توسط اعضای کمیته برگزاری برای ایشان مطرح شد.

اقدامات انجام شده در استان اردبیل نیز با توجه به عدم حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل که به دلیل مشکل پرواز به جلسه نرسیدند، به شکل مکتوب ارسال و تمامی اقدامات صورت گرفته، بررسی گردید.  در پایان جلسه مقرر شد برای رسیدگی بیش‌تر و ملاحظه‌ی دقیق اقدامات انجام گرفته جهت میزبانی، روز شنبه 24 فروردین با حضور استانداران اردبیل و آذربایجان غربی، مدیران کل ورزش و جوانان دو استان و اعضای کمیته برگزاری فدراسیون والیبال، از استان‌های میزبان به مدت دو روز بازدید به عمل آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز