محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با برد الاهلی به لیگ قهرمانان بازگشت/ شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۸۳۲۵۲۷
پرسپولیس با برد الاهلی به لیگ قهرمانان بازگشت/ شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر هستیم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الاهلی بازی بسیار خوب و هوشمندانه ای از خود به نمایش گذاشت و با برد این تیم به نوعی به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت و حالا باید به دنبال صعود از این گروه سخت باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد 2 بر صفر این تیم مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس مقابل الاهلی بازی بسیار خوب و هوشمندانه ای از خود به نمایش گذاشت و با برد این تیم به نوعی به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت و حالا باید به دنبال صعود از این گروه سخت باشد.

وی افزود: انصافا همه بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدند و تیم با این برد و برد دربی عیدی های خوبی در سال 98 به  هواداران دادند و در مقابل هم هواداران مانند همیشه پشت تیم بودند و از آنها حمایت کردند.

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار برگشت با الاهلی اظهار داشت: هیچ دیداری در لیگ قهرمانان ساده نیست، پرسپولیس در گروه سختی افتاده که تیم ها رقابت نزدیک و حساسی با هم دارند. در بازی برگشت هم قطعا با توجه به حضور ایرانی های مقیم امارات در ورزشگاه پرسپولیس می تواند برتری خود را به حریف دیکته کند.

کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس در ادامه با انتقاد از برنامه فشرده لیگ گفت: پرسپولیس شنبه باید مقابل سایپا به میدان برود، در حالی که لیگ هم به روزهای حساس خود نزدیک می شود، این حجم از مسابقات امکان آسیب دیدگی بازیکنان را بالا می برد و ای کاش سازمان لیگ برای تیم هایی که برای اعتلای نام ایران در آسیا تلاش می کنند، زمان بیشتری در نظر بگیرد. به هر ترتیب تیم باید شنبه مقابل سایپا صف آرایی کند و با همین روند معتقدم پرسپولیس سایپا را شکست خواهد داد و صدرنشینی خود را تدوام می بخشد. شانس نخست قهرمانی در لیگ هستیم و امیدواریم پرسپولیس بتواند در قهرمانی امسال هت تریک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز