یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد/ بازی با سپاهان ۶ امتیازی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۵:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۳۲۶۴۱
استقلال نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد/ بازی با سپاهان ۶ امتیازی خواهد بود
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم با شکست الهلال نشان داده توان صعود از گروه مرگ را دارد.

به گزارش گروه ورزرشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد این تیم مقابل الهلال به خبرنگار برنا گفت: بنده پیش از این هم گفته بودم با یک بازی فیزیکی و درگیرانه می توان مقابل الهلال به برتری دست یافت. استقلال در این دیدار خوب بازی کرد و منطقی جنگید و مزد بازی خوب خود را هم با کسب سه امتیاز گرفت و نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد.

وی درباره بازی برگشت دو تیم اظهار داشت: استقلال اگر با همین روش بازی کند در مسابقه برگشت هم توان شکست الهلال را دارد و هواداران به این مهم بسیار امیدوار هستند تا آبی پوشان با کسب 3 امتیاز دیگر جایگاه خود را در جدول گروه مرگ بهتر کنند.

اکبری درباره بازی امروز استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: این دیدار یک بازی 6 امتیازی و بسیار مهم است. سپاهان تیم پر مهر و خوبی است که هدایت آن را یک مربی کاربلد برعهده دارد اما در این سوی میدان هم استقلال حضور دارد. در چنین دیدار های حساسی تیمی برنده است که از حداقل موقعیت های خود به خوبی استفاده کند و امیدوارم آبی پوشان بتوانند دست پر از اصفهان بازگردند.

پیشکسوت استقلال پیرامون حواشی به وجود آمده برای مهدی رحمتی گفت: در جریان ریز مسائل نیستم اما معتقدم با نتیجه گیری تیم هم حواشی کم می شود و هم اینکه روحیه تیم بالا می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز