در گفتگو با برنا اعلام شد؛

دونده پرافتخار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی می رود

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۳۳۵۱۱
دونده پرافتخار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی می رود
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اول تا چهارم اردیبهشت در دوحه قطر با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار می شود که حسین کیهانی در مسابقات پیش رو در ماده های سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر برای کشورمان به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، احمد روشن زاده خبرداد: حسین کیهانی دونده کرمانشاهی نماینده دو و میدانی ایران در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که در دوحه قطر برگزار می شود، خواهد بود. کیهانی در مسابقات پیش رو در ماده های سه هزار متر با مانع و پنج هزار متر برای کشورمان به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

روشن زاده اضافه کرد: رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اول تا چهارم اردیبهشت در دوحه قطر با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار می شود. کیهانی قهرمان و رکورددار دو سه هزار متر آسیاست، بدون شک وی اصلی ترین شانس کسب عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا به حساب می آید.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: درخشش کیهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا و کسب مدال طلای این رقابت ها باعث شده تا وی به عنوان یکی از برترین دوندگان ماده سه هزار متر بامانع شناخته شود و کشورهای دیگر حساب ویژه ای روی او باز کرده اند. حسین کیهانی دونده پرافتخار کرمانشاهی هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را در شهرکرد و زیرنظر سجاد مرادی از مربیان تیم ملی دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز