محمود نظری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تنیس روی میز آسیا نسبت به دوره‌های گذشته کاهش پیدا کرده است/ کار دشواری در مجارستان داریم

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۳۳۶۹۹
سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تنیس روی میز آسیا نسبت به دوره‌های گذشته کاهش پیدا کرده است/ کار دشواری در مجارستان داریم
دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: سهمیه المپیک آسیا در این رشته کم‌تر از دوره‌های گذشته و این کار ما را سخت کرده اما تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود نظری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی تنیس روی میز ایران بیان کرد: در بخش بانوان ندا شهسواری و مهشید اشتری 1 اردیبهشت ماه جهت حضور در مسابقات جهانی 2019 راهی مجارستان خواهند شد. تیم ملی بانوان قبل از این به صورت فشرده در لیگ برتر ایران شرکت کردند و بعد از آن یک دیدار تدارکاتی با عمان داشتند و در حال حاضر 10 روز است که در اردوی تهران حضور دارند و بچه‌ها به آمادگی بسیار خوبی رسیدند. رقابت‌های جهانی مجارستان بسیار سخت است، اما امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و نسبت به مسابقات قبلی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: شرایط مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک مجارستان به دلیل حضور ورزشکاران برتر دنیا بسیار سخت است، تیم ملی ایران اگر در این رقابت‌ها از مرحله مقدماتی بگذرد، کار بسیار بزرگی کرده است.

نظری ادامه داد: امسال شرایط کسب سهمیه المپیک 2020 با دوره‌های گذشته متفاوت است، سهمیه تمام قاره‌ها کم شده و سهمیه آسیا میانه به طور کامل حذف شده است. بچه‌های ایران باید با رقبای برتر آسیایی خود بجنگند، شرایط بسیار سخت است اما ما ناامید نیستیم. باتوجه به عملکرد تنیس روی میز ایران طی 4 سال گذشته، رشد بسیار خوبی در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داشتیم. امسال در اعزام  نفرات محدودیت داریم اما تلاش می‌کنیم با مدیریت شرایط سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنیم.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران در پایان گفت: در بخش آقایان ما اول از همه به نوشاد عالمیان و بعد از آن نیما عالمیان و در بخش بانوان ابتدا به ندا شهسواری و بعد مهشید اشدری امید کسب سهمیه المپیک داریم. در کل در بخش آقایان شانس بیشتری خواهیم داشت. در رنکینگ جهانی تنیس روی میز، نیما عالمیان در جایگاه بالاتری از نوشاد عالمیان قرار دارد و مهشید اشدری هم بالا‌‌تر از ندا شهسواری است اما به دلیل تجربه بیشتر نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در المپیک‌های قبلی، امید ما به این دو ورزشکار بیشتر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز