در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت ؛

وزیر ورزش و جوانان بر آماده‌باش هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد کرمان تاکید کرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۲:۳۶
کد خبر: ۸۳۳۹۴۵
وزیر ورزش و جوانان بر آماده‌باش هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد کرمان تاکید کرد
در تماس تلفنی وزیر ورزش و جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان آخرین وضعیت بارندگی و آمادگی این اداره کل در برابر حوادث احتمالی بررسی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ضمن خسته نباشید و تشکر از اقدامات صورت گرفته در این استان به منظور مقابله با حوادث احتمالی چون سیل، بر آماده باش کامل هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این استان تا خروج کامل سامانه ی بارشی از استان و رفع خطر سیلاب تأکید کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک همه جانبه این وزارتخانه در صورت بروز حوادث احتمالی، از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست: تمام ظرفیت های موجود برای همکاری با ستاد بحران و کمک به هموطنان به کار گرفته شود.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ضمن تقدیر از پیگیری جدی دکتر سلطانی فر، بر آمادگی کامل مجموعه ورزش و جوانان استان کرمان برای مقابله با حوادث احتمالی، تاکید کرد و گفت: سالن‌های ورزشی و اماکن تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در سراسر استان به منظور کمک به هم استانی ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی از تشکیل شورای معاونین طی ساعات آغازین صبح امروز به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از بارش های سیل آسا و بروز سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص اشاره کرد و افزود: هریک از اعضای شورای معاونین، معین حداقل دو تا از شهرستان های استان شدند.

 امیری خراسانی تصریح کرد: صبح امروز طی تماس های تلفنی صورت گرفته با شهرستان های استان، وضعیت بارندگی و سیلابی شهرستان ها بررسی شد تا اگر نیازی به اعزام نیرو شد، بتوانیم از مرکز اقدام کنیم.

وی یادآور شد: هم اکنون تمام هیئت های ورزشی و سمن ها در حالت آماده باش هستند تا اگر نیازمندی خاصی بود، اقدامات لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز