روح‌الله رستمی:

هدف من ارتقا رکورد در مسابقات قهرمانی جهان است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۸:۳۰
کد خبر: ۸۳۵۲۶۵
هدف من ارتقا رکورد در مسابقات قهرمانی جهان است
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران گفت: هدف اصلی من ارتقا و حفظ رکورد خودم در مسابقات قهرمانی جهان 2019 قزاقستان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، روح‌الله رستمی ملی‌پوش تیم ملی پاراوزنه برداری ایران طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص اردو آماده‌سازی تیم ملی بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان تیرماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود، به همین منظور اولین اردو تیم ملی در حال برگزاری است و ملی پوشان زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند تا با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها شویم.

وی افزود: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا توانستم رکوردشکنی کنم و اکنون هدفم در رقابت‌های قهرمانی جهان حفظ و ارتقا رکوردم است تا بتوانم از جایگاه خود در سطح جهانی دفاع کنم، همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در سومین حضور رقابت‌های قهرمانی جهان به هدف خود برسم.

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی جاکارتا در خصوص ورود به ورزش جانبازان و معلولین عنوان کرد: معلولیت من از نوع ضایعه نخاعی و به صورت مادرزادی است، با توجه به نوع آن می‌توانستم بین رشته‌های وزنه برداری و بسکتبال با ویلچر یک رشته را انتخاب کنم و من هم از سال ۸۵ وارد رشته وزنه برداری شدم، از سال ۸۷ به عضویت تیم ملی جوانان در آمدم.

رستمی تصریح کرد: طی مدت حضور من در تیم ملی توانستم در رقابت‌های مختلفی شرکت کنم که کسب مدال نقره پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و مدال طلا و رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از مهم‌ترین رویدادهایی بود که با موفقیت همراه شد.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران اظهار داشت: بزرگترین آرزوی من در زندگی ورزشی کسب مدال طلا پارالمپیک است، تمام تلاش خود را می‌کنم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به این مهم دست پیدا کنم و با مدال طلا توکیو بتوانم مدال نقره پارالمپیک لندن را جبران کنم.

وی خاطر نشان ساخت: پس از این که توانستم مدال‌های خوش رنگی را در مسابقات مختلف کسب کنم، نگاه اطرافیان به افراد دارای معلولیت متفاوت شد. توانایی این قشر از جامعه را باور کردند و توانستم ثابت کنم که با وجود معلولیت هم می‌توان موفق بود و افتخار آفرینی کرد.

پاراوزنه‌بردار ایران ادامه داد: مشوق اصلی من برای ورود به ورزش خانواده من به خصوص پدرم بود، از همان ابتدا کمک کرد تا بتوانم به هدف‌هایم برسم، من امروز به افراد دارای معلولیت می‌گویم که وارد دنیای ورزش شوند تا موفقیت و افتخار آفرینی برای تیم ملی ایران در مسابقات مختلف را تجربه کنند.

رستمی گفت: تمام رقابت‌ها به خصوص قهرمانی جهان از اهمیت بالایی برخوردار است، امیدوارم تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات بتواند با کسب خوش رنگ‌ترین مدال‌ها بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز