ارسلان یک مهاجم لحظه‌ای است؛

منصوریان: می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم/ بیشتر از چندبار نمی‌توان پرسپولیس را گیر انداخت

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۹:۲۴
کد خبر: ۸۳۵۶۰۰
منصوریان: می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم/ بیشتر از چندبار نمی‌توان پرسپولیس را گیر انداخت
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حریف برای حفظ صدر بازی کرد و ما به دنبال بهبود جایگاه‌مان در جدول بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوبی بود. دو تیم پایاپای بازی کردند. طبیعی بود که حریف برای حفظ صدرجدول بازی کرد و ما به دنبال بهبود جایگاه ‌مان در جدول بودیم. ما با حوصله‌تر بازی کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. در نیمه دوم هم بازی برابر بود. ما هم چند موقعیت در این نیمه داشتیم. اگر گل می‌زدیم جریان بازی به خاطر وضعیت بدنی بازیکنان ما تغییر می‌کرد.  در نیم فصل اول شرایط تیم از نظر فیزیکی و روحی خوب نبود. تمام بازیکنان نماینده کشور و استان هستند. هر دو تیم زحمت کشیدند اما اعتقاد دارم می‌توانستیم در نیمه اول ببریم.

وی ادامه داد: بیشتر از چند بار نمی‌توان تیم پرسپولیس را گیر انداخت و به برد رسید. در نیمه اول می‌توانستیم پیروز بازی شویم. به لحاط تاکتیکی بازیکنان خوب کار کردند و می‌توانستند روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم. با این حال خداوند را شکر می‌کنیم.  تیم ذوب آهن خوب بود. به هواداران هم خسته نباشید می‌گویم. دست هواداری را می‌بوسم که در این شرایط از تیم ما حمایت کرد. ما مصوبه شورای تامین استان را داشتیم که جایگاه خودمان را حفظ کنیم و به هواداران تیم رقیب ندهیم. صبر نکردند و با خواهش و تمنا از آقای آذری که اجازه شروع بازی را نمی‌داد، رضایت او را جلب کردند.

منصوریان با بیان اینکه تعدادی از بازیکنانش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کرد، یادآور شد: دلیل اصلی حفظ روحیه بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا است. این بازی‌ها پیش درآمد خوبی برای ما است. عامل انگیزشی از طرف مدیرعامل باشگاه و کادرفنی به بازیکنان می‌رسد. می‌خواهم بازیکنان درک کنند که تا آخرین لحظه هر چیزی ممکن است. یکی از عوامل حفظ انگیزه تیم، داشتن ۲۳ بازیکن خوب است. اگر شرایط تغییر کند ممکن است با هفت تغییر به میدان برویم. جوانان ما امیدوارند در هر بازی از ابتدا به میدان بروند.

وی با اعلام رضایت از عملکرد ارسلان مطهری در این بازی، گفت: از نظر من او خوب عمل کرد. کارش را به درستی انجام دادند. ارسلان و اوساگونا اجازه ندادند شجاع و سیدجلال جریان بازی را شروع کنند. ارسلان یک مهاجم لحظه‌ای است. چیزی که در ذهن‌تان پرورش ندادید او اجرا می‌کند. می‌توان روی او ۹۰ دقیقه حفظ کرد.  زمانی که تیم را تحویل گرفتم، از نظر روحی و روانی خیلی عقب بود. ذوب‌آهن تماشاگر زیاد هم ندارد. نهایتا ۵ هزار تماشاگر داشته باشیم. وقتی خوب نتیجه نگیریم، هوادار قهر می‌کند. ما اتحاد و همدلی را حفظ کردیم. از بازیکنان بزرگ تیم تشکر می‌کنم. در نیم فصل دوم از همه تیم‌ها زودتر شروع کردیم. از طرفی ما یک خانواده خوب شدیم. حال ما با هم خوب است و با هم ناراحت می‌شویم. دوستی در تیم ما موج می‌زند. مثلا الان که هادی آسیب دیده، همه بازیکنان بالای سر او خوب بودند. خدا را شکر یک مدیر خوب هم داریم. اینجا حاشیه وجود ندارد و من سرمربیگری می‌کنم و به مسائلی که وظیفه من نیست، ورود نمی‌کنم.

منصوریان درباره انتخاب کت و شلوار برای این بازی گفت: یکی از عوامل انگیزشی رنگ لباس است. قبل از بازی رنگ لباسم را انتخاب می کنم. هواداران ما خیلی مظلوم هستند. اگر یک روز اینجا باشم یا نباشم، باید بگویم هواداران ذوب آهن خیلی مظلوم هستند اما پشت نیمکت ما اتفاقاتی افتاد. البته این‌ها هواداران پرسپولیس نبودند. هواداران پرسپولیس کسانی هستند که در خیابان می‌بینم و به من احترام می‌گذارند. به احترام آن‌ها باید صبوری کرد. شاید چون صدر جدول را از دست می دادند روی آن ها فشار بود. من این لباس را خیلی دوست دارم و فقط جلوی پرسپولیس پوشیدم. این لباس را خیلی کم می‌پوشم.

نظر شما
پرونده ویژه