تیم داوری باید شهامت داشت؛

مهاجری: استقلال باید ۱۰ نفره می‌شد/ تیم من ضد فوتبال بازی نکرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۳۵۶۱۸
مهاجری: استقلال باید ۱۰ نفره می‌شد/ تیم من ضد فوتبال بازی نکرد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می‌گوید تیمش مقابل استقلال ضد فوتبال بازی نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: پیش بینی بازی سختی برابر استقلال در آزادی داشتیم و همانگونه که در گذشته گفتم تمهیدات لازم را در نظر گرفته بودیم اما تیم داوری باید شهامت می داشت. در دقیقه یک مسابقه، بازیکن ما پشت دفاع استقلال صاحب توپ شد و دست و پای او را زدند. پنالتی را نمی‌دانم اما استقلال باید ده نفره می‌شد. داوران پشت دروازه چه می‌کنند؟ صحنه خطا در دید مستقیم داور مسابقه است و اگر این صحنه را می‌گویم چون آن را دیدم. این موضوع جای تامل دارد. اهل توجیه نیستم و با هزار زحمت به تیمی که نگران سقوط نیست، انگیزه می‌دهم اما در ۴ بازی گذشته، ۳ مسابقه داور اشتباه می کند. پنالتی ما برابر فولاد و نساجی گرفته نشد و این هم از این مسابقه. مگر تیم ما چقدر با این بضاعت توان دارد؟ به بازی های گذشته مانند دیدار پرسپولیس کار ندارم. من چگونه باید بازیکن خود را آرام کنم؟ بازیکن من انتظار دارد و اگر مصاحبه نکنم، می گویند از تیم دفاع نکردی.

او افزود: استقلال بازیکن، تیم خوب و تماشاگر دارد و نیازی به این اتفاقات ندارد اما اگر استقلال ۱۰ نفره می شد، بازی تغییر می کرد. سید علی داور خوبی است و باید فشار از روی داوران برداشته شود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که جانانه بازی کردند. استراتژی ما اگر داور اشتباه نمی کرد، جواب می داد اما دست خالی از زمین خارج شدیم و باید خود را برای ۴ دیدار آینده آماده کنیم.

مهاجری درباره ضد فوتبال بازی کردن تیمش گفت: ۱۰ دقیقه اول چند موقعیت داشتیم؟ ضد فوتبال بازی کردیم؟ فرناندو را نمی شناسید و دفاع کردن یک استراتژی است و نمی توانم برابر استقلال حمله کنم و امروز ۳-۴ موقعیت داشتیم. ما یک بازی به فرناندو دخسوس گفتیم خود را روی زمین بنداز اما او قبول نکرد. اگر در مورد فرد دیگری این حرف را می زدید، قبول می کردم. من خودم دنبال این قضیه نیستم و اگر توان دارم باید با فوتبال حق خودم را بگیرم و همیشه این کار را کردم.

نظر شما
پرونده ویژه