والیبال جام باشگاه‌های آسیا؛

محمدی‌راد: بازی سختی برابر نماینده اندونزی داشتیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۳:۲۳
کد خبر: ۸۳۵۸۷۱
محمدی‌راد: بازی سختی برابر نماینده اندونزی داشتیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین از عملکرد تیم خود ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان دیدار با اندونزی در کنفرانس خبری گفت: با وجود نداشتن شناخت قبلی، از قبل پیش‌بینی کرده بودم که حریف، چند بازیکن باکیفیت دارد و می‌تواند ما را آزار دهد و وقتی ست اول و دوم را تقریباً راحت بردیم، سورپرایز شدم ولی در ست سوم با جابه‌جایی بازیکن ۱۷ و ۱۲ روی سرویس، به‌خصوص روی سرویس‌های پرشی کمی غافلگیر شدیم و‌ با استفاده از دو قطرپاسور و سرویس‌های خوب و شناخت بیش‌تر، توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم.

وی درمورد تیم حریف افزود: آن‌ها در ست سوم به بعد، تیم خوبی شده بودند و به لطف دو بازیکن خوبشان به‌خصوص شماره ۱۷ که بیش‌ترین پاس را می‌گرفت، ما را آزار دادند.

محمدی‌راد در پاسخ به سوال خبرنگار تایپه‌ای که پرسید فکر نمی‌کند پاسور تیمش خیلی مسن است، گفت: در پست پاسور بازیکن هرچه باتجربه‌تر باشد، مثمرثمرتر خواهد بود. پاسوری، کار سختی است و پاسور خوب شدن، زحمت زیادی دارد. نکته مهم دیگر این که پاسور باید راه‌ بردن را بلد باشد که پاسور ما (پرویز پزشکی) کارش را بلد بود.

محمد فلاح هم که همراه محمدی‌راد در کنفرانس خبری حاضر شده بود، در پاسخ به این سوال که بازی را چه طور ارزیابی می‌کند، گفت: همیشه شروع تورنمنت سخت است و موضوع دیگر این که ما از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و این خود برای حریفان ما ایجاد انگیزه می‌کند. اندونزی در ست سوم به بعد، سرویس‌های خوبی زد و ما هم به تدریج با کنترل سرویس‌ها توانستیم بر بازی مسلط شویم و بازی را ببریم.

وی در پایان گفت: گرچه تیم‌های خوبی در جام حاضر هستند ولی من و هم‌تیمی‌هایم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه