برای بازی با تراکتورسازی؛

برانکو نگران این چهار ستاره تیمش است+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۳۷۱۷۹
برانکو نگران این چهار ستاره تیمش است+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر دو جدال حساس مقابل سپاهان و تراکتورسازی را در پیش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و سرخپوشان تلاش می‌کنند با کسب پیروزی همچنان در صدر جدول باشند و سپاهانی‌ها با قلعه نویی درصدد کم کردن اختلاف با صدر هستند.

برانکو برای تقابل با سپاهان، شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت شایان مصلح و بودیمیر برطرف شود و بتوانند مقابل زردپوشان بازی کنند اما برانکو نگران موضوع دیگری است. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با سپاهان، دیدار با تراکتورسازی تبریز را از دست خواهند داد و احتمال دارد برانکو به برخی از آن‌ها استراحت یا هشدار دهد که کارت نگیرند تا مقابل شاگردان جورج لیکنز بتوانند بازی کنند.

بیرانوند در درون دروازه، حسینی و نادری خط دفاع و کامیابی‌نیا در خط هافبک ستاره‌های اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند و به طور قطع غیبت آن‌ها مقابل تراکتور به ضرر پرسپولیس است و باید منتظر ماند و دید برانکو مقابل سپاهان ریسک خواهد کرد یا خیر.

نظر شما
پرونده ویژه