جهت امضای یادداشت تفاهم همکاری؛

علیقارداشی با رئیس فدراسیون تنیس روی میز مجارستان دیدار کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۶:۵۴
کد خبر: ۸۳۷۹۴۰
علیقارداشی با رئیس فدراسیون تنیس روی میز مجارستان دیدار کرد
رئیس فدراسیون تنیس روی میرز ایران با رئیس فدراسیون مجارستان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه با رولاند ناتران همتای مجارستانی خود دیدار کرد.

ناتران در این دیدار بیان کرد: مجارستان آمادگی دارد تا با ایران در خصوص برگزاری اردوهای مشترک آماده‌سازی ورزشکاران همکاری کرده و در تورنمنت‌های ایران شرکت کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران با تشریح برنامه‌های این فدراسیون در خصوص تنیس روی میز مردان و بانوان اظهار کرد: ایران آماده است تا با مجارستان در زمینه‌های مختلف همکاری کند. قرار است اردوی آماده سازی ورزشکاران تنیس روی میز بانوان در ایران برگزار شود و از تیم بانوان مجارستان دعوت شد که در این اردو حضور یابد.

دو طرف برای امضای یادداشت تفاهم همکاری اعلام آمادگی کردند.

غلامعلی رجبی یزدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان به اراده سیاسی تهران و بوداپست برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اشاره و بر اهمیت همکاری‌های دو کشور در رشته‌های ورزشی تاکید کرد.

وی بر حمایت و آمادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری در راستای تقویت ارتباط میان فدراسیون‌های تنیس روی میز ایران و مجارستان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز