حمید بنی‌تمیم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیام رهبر انقلاب شیرین و دلگرم کننده بود/ کسب ۱۲ سهمیه المپیک در مسابقات جهانی دور از ذهن نیست/ اتفاقات خوبی در کشتی رخ خواهد داد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۵:۴۱:۳۹
کد خبر: ۸۳۸۶۰۰
پیام رهبر انقلاب شیرین و دلگرم کننده بود/ کسب ۱۲ سهمیه المپیک در مسابقات جهانی دور از ذهن نیست/ اتفاقات خوبی در کشتی رخ خواهد داد
سرپرست فدراسیون کشتی معتقد است کسب 7 مدال طلا و 3 برنز توسط آزادکاران کار بزرگی بود و اینکه تمام افراد شرکت کننده موفق شوند به مدال دست پیدا کنند بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم کشتی آزاد کشورمان موفق شد با اقتدار و با کسب 7طلا و3 برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا دست پیدا کند و بسیاری از مقامات سیاسی کشور مانند سران سه قوا و البته مقام معظم رهبری نیز این عنوان را به کشتی‌گیران تبریک گفتند.

حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، درباره کسب این عنوان و پیام‌های تبریک به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید از همه افرادی که به تیم تبریک گفتند تشکر کنم. پیام مقام معظم رهبری شیرین و دلگرم کننده بود و همچنین پیام سایر مقامات مانند سران سه قوه و وزیر ورزش و جوانان نیز برای تیم و کشتی ایران بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ملی‌پوشان واقعا نتایج فوق‌العادی گرفتند، کسب 7 مدال طلا و 3 برنز کار بزرگی بود و اینکه تمام افراد شرکت کننده موفق شوند به مدال دست پیدا کنند بسیار ارزشمند است. پوشش خوب این رقابت‌ها بازتاب بسیار خوبی میان مردم داشت و مردم بازهم به کشتی امیدوار شدند و متوجه شدند اوضاع این رشته در شرایط ایده‌آلی است.

سرپرست فدراسیون درباره اولویت‌های پیش‌رو کشتی گفت: تمام اولویت ما اجرای برنامه زمان‌بندی شده‌ای است که اعضای مجمع آن را تصویب کرده‌اند. البته برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و تدارکات این تیم نیز اهمیت بسار زیادی دارد و با اتفاقات خوبی که به لحاظ روحی و روانی پیش آمده امیدواریم در آینده اتفاقات خوبی نیز رخ بدهد.

از کشتی‌گیر سابق کشورمان درباره سطح فنی رقابت‌های آسیایی سوال کردیم که وی در این‌باره عنوان کرد: چون امسال، سال قبل از المپیک است همه تیم‌ها با تمام قوا شرکت کرده‌اند و می‌خواهند برترین نفرات خود را محک بزنند. خوشبختانه تیم ما هم تلفیقی از نفرات جوان مانند نخودی و احسان‌پور بود که با کسب مدال لیاقت خود را نشان دادند و همچنین رضا یزدانی که پس از 3 سال آمد و به مدال طلا دست یافت. کشتی کشور در جایگاهی قرار داد که جوانانی مانند نخودی، که سال‌ها مربیان شهرستانی روی آنها کار کرده‌اند، حالا در حال ثمردهی هستند و شک نکنید با یک برنامه‌ ریزی صحیح می‌توان موفقیت‌های خوبی کسب کرد.

بنی‌تمیم در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی به نظرش چند سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد؟ تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در قزاقستان 12 سهمیه کامل در آزاد و فرنگی را کسب کنیم، دستاورد مهمی که بسیار سخت است اما دور از ذهن نیست و ما پتانسیل این دستاورد را داریم.

وی در پایان با اشاره به وجود آرامش در کشتی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که آرامش کشتی در این سال حساس حفظ شود و من امیدوارم با برگزاری هرچه زودتر انتخابات، بتوانیم این وضعیت را تداوم ببخشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز