اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدیون فوتبال آذربایجان هستم اما قلبم برای قهرمانی پرسپولیس می‌تپد/ دو تیم انگیزه‌های متفاوتی دارند

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۵:۵۲:۲۳
کد خبر: ۸۴۰۵۷۸
مدیون فوتبال آذربایجان هستم اما قلبم برای قهرمانی پرسپولیس می‌تپد/ دو تیم انگیزه‌های متفاوتی دارند
هافبک پیشین تیم ملی گفت: من خودم را مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتورسازی می‌دانم اما قلبم برای قهرمانی پرسپولیس می‌تپد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی را در کارنامه کاری خود دارد، درباره دیدار حساس امروز دو تیم به خبرنگار برنا گفت: تراکتور امسال تیم خوبی بست اما حضور 3-4 مربی رو نیمکت باعث می شود بازیکنان با مشکل روبرو شوند چرا که امکان دارد توقعات هر مربی از بازیکنان متفاوت باشد. البته تراکتور تا این چند هفته آخر خیلی خوب جلو آمد ولی برخی حواشی باعث شد این تیم در هفته های حساس سه باخت داشته باشد و متاسفانه آنها از کورس عقب افتادند.

وی افزود: در تیم روبرو برعکس این موضوع است و ثبات کادر فنی عامل موفقیت شده و انگیزه دو تیم نیز در این بازی متفاوت است، تراکتور به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و کسب سهمیه است و پرسپولیس هم به دنبال کسب سه امتیاز و تثبیت قهرمانی خود است. البته پرسپولیس دو بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا دارد و به نظر من شکست الاهلی باعث شد تیم به خودش بیاید و می توان به بازی مقابل پاختاکور امیدوار بود.

هافبک پیشین تیم ملی درباره پیش بینی اش از بازی امروز گفت: روی کاغذ و قبل از بازی با توجه به محرومیت شجاعی و مصدومیت استوکس من شانس پرسپولیس را بیشتر می دانم. البته اینجا لازم می دانم این نکته را بگویم که دوست دارم هر دو تیم در اوج باشند. خودم را مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتورسازی می دانم اما قلبم برای قهرمانی پرسپولیس می تپد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز