سازمان ورزش شهرداری برگزار می‌کند؛

جشن رمضان، جشنی به وسعت همه ورزش دوستان

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۸:۴۸
کد خبر: ۸۴۱۸۸۸
جشن رمضان، جشنی به وسعت همه ورزش دوستان
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان را که در قالب جشن رمضان اجرا می شود، تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید رباطی، سرپرست این سازمان ضمن تشریح برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان گفت: 22مجموعه‌ آبی تابعه سازمان ورزش شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان از بعد از افطار تا سحر به ارائه خدمات ورزشی می‌پردازند.

رباطی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان مجموعه‌های آبی شهرداری برای دختران و پسرانی که به سن تکلیف نرسیده‌اند کلاس‌های آموزشی را در طی روز برگزار می‌کنند و بعد از افطار هم دیگر شهروندان می‌توانند تا وقت سحر از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: اداره تفریحات این سازمان جشنواره های تفریحی ـ ورزشی را در چهار پهنه شهر تهران و  در یکی از بوستنانهای منتخب در دو زمان مشخص اجرا می کند.

به گفته وی، مناطق یک، 3، 10، 19 و 22 طی روزهای 17تا 23 اردیبهشت و  مناطق 5، 13، 20 و 21 در تاریخ 24 تا 31 اردیبهشت ماه جشنواره یادشده را  برگزار می کنند.

رباطی افزود: در این ماه پربرکت ویژه برنامه هایی برای بانوان تهرانی درنظر گرفته شده است؛ مسابقات ورزشی،  ورزش در ایستگاه های فعالیت  بدنی، مراسم دختران روزه نیم روزی، همایش ایروبیک و کارگاه های آموزشی از جمله  برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان برای بانوان تهرانی پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال، مینی والیبال و مینی بسکتبال و برخی رشته های انفرادی از سوی معاونت ورزش آقایان برای برای سنین مختلف در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

رباطی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان اهدافی مانند افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی شهروندان، توسعه تفریحات ورزشی،توسعه سبک زندگی پویا و با نشاط، کاهش آسیبهای اجتماعی و ترویج فرهنگ ورزش همه جا و برای همه تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز