بهمن محمدرضایی:

افتتاح زمین اسکیت روی یخ اقتدار ایران را نشان داد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۸:۱۱
کد خبر: ۸۴۱۹۰۰
افتتاح زمین اسکیت روی یخ اقتدار ایران را نشان داد
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: اولین پیست اختصاصی اسکیت روی یخ با همت افتخارآفرینان عرصه اقتصاد در مجمع ایران مال به صورت آزمایشی افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به اتفاقات مثبت صورت گرفته در این فدراسیون و کارهای انجام شده بیان کرد: به حول قوه الهی و حضور بزرگ مردان عرصه علم و عمل بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اولین پیست اختصاصی اسکیت روی یخ با همت افتخارآفرینان عرصه اقتصاد در مجمع ایران مال به صورت آزمایشی افتتاح شد.

وی افزود: امروز که دشمن با استراتژی و فشارهای همه جانبه به دنبال باج‌خواهی از ملت ایران است و دولت تدبیر و امید با فشارهای اقتصادی، فشارهای سیاسی، فشارهای روانی، جوسازی و شایعه‌پراکنی و فضاسازی با هدف ایجاد یأس و ناامیدی در درون جامعه ایران اسلامی روبرو است لذا حضور در عرصه‌هایی که باعث خنثی کردن توطئه‌های دشمن می‌شود کاری بزرگ و جهادی است که از هر کسی برنخواهد آمد و در یک جمله امروز خدمت به ملت ایران افتخاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

رئیس فدراسیون اسکیت خاطرنشان ساخت: مطمئناً خدمت بی‌منت به مردم، ردای پر افتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیق و خداجوی، تا خود را وقف مردم و کشور کنند. جامعه اسکیت امروز بر این باور هستیم که مهمترین راهبرد عبور از توطئه‌های دشمن، انسجام، وفاق، همدلی و همگرایی است که در تمام جریان‌های مختلف باید به وضوح وجود داشته باشد تا ناامیدی و یاس از ملت ایران زدوده شود.

محمدرضایی ادامه داد: مدیریت مجموعه فرهنگی، ورزشی و تجاری ایران مال با یک اقدام جهادی و به دور از هیاهو و تمامی فشارهای روانی و اقتصادی با راه‌اندازی یک مجموعه که باعث به رخ کشیدن عزت ایران به جهان است افتخار ایران و ایرانی را در فراسوی مرزها به نمایش گذاشته است. در قلب این مجموعه راه‌اندازی زمین اختصاصی و بین‌المللی اسکیت روی یخ رابا رعایت تمامی استانداردهای فدراسیون جهانی راه‌اندازی کرد. امیدوارم ما به عنوان فرزندان خلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم پاسخگوی تلاش‌های شبانه روزی بزرگ مردان عرصه ورزش و سیاست باشیم تا خدشه‌ای به مقدسات‌مان وارد نگردد.

وی عنوان کرد: خدا را شاکرم در این عمر کوتاه مدیریتی که در فدراسیون اسکیت حضور دارم شاهد موفقیت‌های بزرگی از جمله کسب سکوهای قهرمانی در میادین جهانی (1 طلا، 1 نقره، 1 برنز) و در سطح آسیا (2 طلا، 2 نقره و 3 برنز) که حاصل زحمات همکاران‌مان بوده دست یافتیم. همچنین در این مدت زمینه‌ساز ساخت کمپ تیم‌های ملی با زیربنای 850 متر مربع شدیم که در حال حاضر 350 متر مربع آن به بهره‌برداری رسیده است و تنها سالن اختصاصی اسکیت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب را در اختیار گرفتیم که ملی‌پوشان ما دغدغه تمرین کردن را نداشته باشند. هم‌اکنون شاهد افتتاح تنها سالن اختصاصی اسکیت روی یخ مجموعه تجاری ایران مال هستیم تا انشاالله با برگزاری مسابقات بین‌المللی اقتدار و عزم جهادی ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشانیم.

رییس فدراسیون اسکیت در پایان گفت: بر این باور قلبی هستم که با محوریت قرار دادن رهمنودهای مقام معظم رهبری، انسجام میان دولت و ملت، حمایت حداکثری نخبگان و مدیران صاحبان قلم و فکر و به پشتوانه اعتماد ملی از تمامی بحران‌ها که دشمن برای ملت به وجود می‌آورد با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد. برخود واجب می‌دانم به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش از تمامی تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر سلطانی‌فر و ریاست کمیته ملی المپیک صالحی امیری، آقای کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی و بنیانگذار مجتمع تجاری ایران مال آقای انصاری و تمامی تلاشگران عرصه ورزش کشور که به جوانان این مرزو بوم خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز