هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

طلسم‌شکنی پرسپولیس در گرو مهار این بازیکن است+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۶:۳۳
کد خبر: ۸۴۱۹۰۲
طلسم‌شکنی پرسپولیس در گرو مهار این بازیکن است+عکس
تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه برای سومین بار مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در حالی روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که خط دفاعی سرخپوشان بیش از هر چیز دیگری باید مراقب مهاجمان زهردار رقیب باشند.

با توجه به اینکه بازی رفت2 تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تمام تمرکز خط میانی و دفاعی پرسپولیس روی گلزن باهوش پاختاکور مارات بیکمائف معطوف شده تا مانند بازی رفت دچار اشتباه دردسرساز نشوند.

بیکمائف بازیکن با تجربه این تیم، در بازی رفت مقابل پرسپولیس با تیزهوشی توانست گل ارزشمندی را برای  تیمش به ثمر برساند.باید بدانیم این بازیکن زهردار مقابل الاهلی عربستان نیز گلزنی کرده و بهترین بازیکن تیمش به شمار می رود.

با توجه به اینکه این بازی حکم مرگ و زندگی را برای هر 2تیم بخاطر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد، بنابراین هر 2 تیم تلاش می‌کنند تا از این بازی حساس برنده بیرون بیایند. اما باید دانست این بازی در خانه پاختاکور برگزار می‌شود و آن‌ها مطمئنا از حمایت پرتعداد هواداران خود بهره‌مند خواهند شد.

بنابراین گلزنی بیکمائف محتمل‌تر از سایر بازیکنان داخل زمین خواهد بود چرا که او نسبت به سایر بازیکنان انگیزه بالایی برای دبل کردن مقابل پرسپولیس دارد.باید دید بیکمائف می‌تواند از سد مدافعان مستحکم پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، محمد نادری و مهدی شیری بگذرد و تیمش را صاحب گل کند یا خیر.

تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان روز دوشنبه در ورزشگاه مرکزی پاختاکور به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی پیدا خواهد کرد.به نظر می رسد شاگردان برانکو با مهار این بازیکن می توانند به فکر حملات زهر دار خود باشند.

علاوه بر این مهاجم خطرناک و زهر دارد آمار پرسپولیس مقابل تیم ازبکستانی هم باعث شده تا زنگ خطر به صورت رسمی برای سرخپوشان به صدا در بیاید.تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان 2 بار به مصاف یکدیگر رفته اند  و روز دوشنبه برای سومین بار مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

پرسپولیس در فصل2004-2003 لیگ قهرمانان آسیا اولین تقابل خود را مقابل پاختاکور برگزار کرد که در نهایت نماینده ازبکستان با نتیجه یک بر صفر از سد قرمزپوشان گذشت. دومین تقابل 2تیم نیز در مسابقه رفت این فصل از لیگ قهرمانان با نتیجه تساوی (1-1) در ورزشگاه آزادی به اتمام رسید.

به هر حال باید دید آیا سرخپوشان تهرانی می توانند با برد در ازبکستان طلسم شکنی کنند یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز