رحیم زارع در گفتگو با خبرگزاری برنا:

موافق بحث استیضاح نیستم/ بداخلاقی در فوتبال ربطی به وزیر ورزش و جوانان ندارد/ سرمربی تیم ملی باید زودتر مشخص شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۱:۵۹
کد خبر: ۸۴۴۳۱۸
موافق بحث استیضاح نیستم/ بداخلاقی در فوتبال ربطی به وزیر ورزش و جوانان ندارد/ سرمربی تیم ملی باید زودتر مشخص شود
رئیس کمیته فوتبال مجلس گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی اصولی در بخش فرهنگی به اهداف خود دست پیدا کنیم، ضمن اینکه ساختار فرهنگی ما مشکلاتی دارد که باید آن را به صورت ریشه‌ای رفع کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان در 4 سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان عملکرد مثبتی داشته است. ورزش در ابعاد مختلفی عملکرد خوبی را داشت و حالا هم نیازمند آرامش است تا بتواند در محیطی آرام در سال قبل از المپیک کار خود را با قدرت پیش ببرد و ورزشکاران کشورمان بتوانند برای این میدان مهم سهمیه های خوبی کسب کنند.

رئیس کمیته فوتبال مجلس در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات در لیگ برتر گفت: البته در این باره فدراسیون فوتبال باید با جدیت با تخلفات مبارزه کند، حال اینکه مراجع بالاتر در وزارت ورزش و حتی دستگاه قضایی به این موضوع ورود کرده‌اند و بنده امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی اصولی در بخش فرهنگی به اهداف خود دست پیدا کنیم. ضمن اینکه ساختار فرهنگی ما مشکلاتی دارد که باید آن را به صورت ریشه ای رفع کنیم. بد اخلاقی در فوتبال ربطی به وزیر ورزش ندارد و موافق بحث استیضاح نیستم.

زارع در پایان و پیرامون سرمربی تیم ملی عنوان کرد: سرمربی تیم ملی باید هرچه زودتر مشخص شود، البته در این باره باید یک نکته را بگویم، سرمربی تیم ملی ما نباید مثل چین، ژاپن و امارات باشد. امثال لیپی و زاکرونی به این کشورها آمدند و هیچ کاری هم نکردند. اعتقاد دارم حتی مربی داخلی هم در این وضعیت ارزی می‌تواند موثر باشد. ما مربیان خوب و کاربلدی در داخل داریم. در ضمن چین و امارات نه مشکل بودجه داشتند و نه مشکل بازی تدارکاتی اما آیا مربیان  نامدار خارجی موجب رشد تیم های ملی این کشورها شدند. همچنین درباره تیم امید این اتفاق باید صورت بگیرد، بنده امیدوارم تدارکات خوبی برای موفقیت تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک اجرایی شود تا بتوانیم طلسم صعود به المپیک را بشکنیم و فوتبال ایران پتانسیل تحقق این امر مهم را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز