از طرف نزدیکانش مطرح شد؛

پاسخ قاطعانه بیرانوند به این تصویر+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۴:۳۴
کد خبر: ۸۴۶۲۳۹
پاسخ قاطعانه بیرانوند به این تصویر+عکس
روز گذشته خبری در یکی از رسانه‌های خارجی درج و دروازه‌بان پرسپولیس با سکوت خود نشان داد در عمل تمرکز خود را روی بازی‌های باقی‌مانده گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته خبری در رسانه ترکیه‌ای منتشر شد که تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و ریزه اسپور ترکیه همراه با خنک بلژیک که پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده، درصدد به خدمت گیری این دروازه بان هستند.

 

بیرانوند هر چند تا 1400با پرسپولیس قرارداد دارد اما تبصره‌ای در قرارداد او است که می‌تواند با پرداخت مبلغی رضایت نامه خود را دریافت کند. خبر روز گذشته gazetedamga ترکیه سبب شد تا هواداران نگران وضعیت بیرانوند برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان باشند که مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند و یکی از نزدیکان او بیان کرد: بیرانوند همراه با پرسپولیس بازی‌های مهمی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو دارد و تمرکزش روی این مسابقات است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد.

به هر حال  دروازه بان پرسپولیس با سکوت خود جوابی قاطعانه به این تصویر داد و بیرانوند نشان داد در عمل تمرکز خود را روی بازی های باقی مانده گذاشته است.

بیرانوند در نیم فصل لیگ هجدهم و پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2019 امارات پیشنهاداتی داشت اما در پرسپولیس ماند و احتمال دارد پس از پایان مسابقات لیگ و جام حذفی این تیم را ترک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز