زمان صدور رای مشخص نیست؛

خبر مهم و رسمی دادگاه عالی ورزش درباره پرونده سوپرجام +عکس

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۲:۰۳:۰۹
کد خبر: ۸۴۶۹۷۱
خبر مهم و رسمی دادگاه عالی ورزش درباره پرونده سوپرجام +عکس
پرونده سوپرجام که سال قبل از سوی باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش رفته بر اساس اعلام مسئول امور اداری این نهاد همچنان در حال رسیدگی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای لیگ هجدهم درصدد بود تا سوپرجام فوتبال ایران را بین پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال تهران قهرمان جام حذفی برگزار کند، اما این بازی به دلیل حضور نداشتن آبی پوشان پایتخت برگزار نشد و ابتدا سازمان لیگ و سپس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند و پس از شکایت استقلالی ها، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم این رای را تأیید کرد تا سوپرجام کشور به باشگاه پرسپولیس اهدا شود.

باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد. در پی این شکایت، مسئولان باشگاه استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ برای ارائه مستندات و دفاعیات به سوئیس رفتند و در جلسه این دادگاه حضور یافتند.

اما خبر رسمی و مهم در این باره به شرح زیر است: طی مکاتباتی که گروه حقوقی اسکا با دیوان داوری ورزش درخصوص پرونده سوپرجام داشته، این نهاد اعلام پاسخ داد که پرونده سوپرجام همچنان در حال رسیدگی است و زمان صدور رای مشخص نیست.

 

تصویر پاسخ دادگاه بین المللی ورزش را در بالا می بینید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز