نسیم رنجبر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون تنیس روی میز اهمیت ویژه‌ای به رده‌های پایه می‌دهد/ مهم‌ترین کار ما شناسایی استعدادهای برتر است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۶:۴۲:۳۹
کد خبر: ۸۴۷۶۳۱
فدراسیون تنیس روی میز اهمیت ویژه‌ای به رده‌های پایه می‌دهد/ مهم‌ترین کار ما شناسایی استعدادهای برتر است
مربی تیم ملی تنیس روی میز دختران ایران گفت: حضور مربی در تورهای داخلی باعث شناسایی استعدادهای برتر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نسیم رنجبر، بازیکن سابق تنیس روی میز که قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد، حدود 3 سال است که فعالیت خود را به عنوان مربی آغاز کرده و روز گذشته با حکم مهرداد علیقارداشی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختران تنیس روی میز ایران معرفی شد.

رنجبر در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص انتخاب خود به عنوان مربی تیم ملی دختران بیان کرد: پیش از آن‌که به عنوان مربی فعالیت‌های آغاز کنم، چندین سال در لیگ دسته یک و لیگ برتر کشور به عنوان بازیکن حضور داشتم. بعد از آن دو سال اول به عنوان مربی هوپس کشور بودم و از یک سال اخیر همکاری خود را با تیم ملی دختران آغاز کردم. حدود 15 سال است خارج از فدراسیون کار مربیگری خود را در ارگان‌های مختلف مثل دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش دنبال می‌کنم.

وی افزود: فدراسیون تنیس روی میز اهمیت زیادی به رده‌های پایه می‌دهد و برنامه اردوهای مداومی را خواهیم داشت برای این رده سنی و نفرات برتر رنکینگ را به اردو دعوت خواهیم کرد. مسابقات آسیایی را در شهریورماه پیش رو داریم که برای حضور در این رقابت‌ها اردوهای منظمی را در پیش خواهیم داشت.

رنجبر تصریح کرد: مهم‌ترین بخش کار با رده‌های پایه، استعدادیابی است. من که مربی تیم ملی هستم باید در مسابقات، تورها و رقابت‌های انتخابی که برگزار می‌شود،  حضور داشته باشم تا به جز نفرات برتر، عملکرد دیگر ورزشکاران را هم ارزیابی کنم. بازیکنانی هستند که در تورهای ایرانی شرکت می‌کنند و هیچ مقامی کسب نمی‌کنند اما پتانسل بالایی داشته باشد و من باید با حضور در مسابقات این نفرات را شناسایی کنم و به عنوان نفرات تشویقی به اردوهای ملی دعوت شوند تا بتوانیم تعداد بازیکنان بیشتری در سطح بالا داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز