سهراب مرادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آسیب‌دیدگی‌ام بهتر شده است/ دوره درمانی‌ام در آلمان جواب داد/ در المپیک توکیو بازهم برای مدال طلا تلاش می‌کنم

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۵:۴۶:۲۸
کد خبر: ۸۴۸۰۶۲
آسیب‌دیدگی‌ام بهتر شده است/ دوره درمانی‌ام در آلمان جواب داد/ در المپیک توکیو بازهم برای مدال طلا تلاش می‌کنم
وزنه‌بردار طلایی ایران گفت: اگر شرایط مهیا باشد من هم تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلای المپیک خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب مرادی، وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک ریو، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور در المپیک 2020 توکیو بیان کرد: من از 12 فروردین تمرینات خود را در محیطی سبک و به صورت قدرتی آرام آرام آغاز کردم. خداراشکر آسیب‌دیدگی من بهتر شده اما کاملا برطرف نشده است، با این وجود تمرینات خود را آغاز کردم تا بتوانم با آمادگی کامل در مسابقات بزرگسالان جهان شرکت کنم.

وی افزود: یک دوره درمانی در آلمان گذراندم که خداراشکر جواب داد و توانستم بدون عمل جراحی به تمرینات بازگردم. در صورت نیاز دوباره باید برای درمان بروم، خوشبختانه در حال وضعیت خوبی دارم و احتیاجی نیست، ان‌شاءالله برویم رو به جلو تا ببینیم چه می‌شود.

مرادی عنوان کرد: اگر شرایط مهیا باشد مانند وضعیت درمان که که سریعا پیگیری‌ها انجام شد و برای درمان به آلمان رفتم و خوب شدم، من هم تمام تلاش و هدف اصلی زندگی‌ام این است که بتوانم یک بار دیگر مدال طلای المپیک را کسب کنم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط بدنی که داشتم بازگردم.

وزنه‌بردار طلایی ایران تصریح کرد: انتظاراتی که برای کسب مدال المپیک دارند، مسئولیت من را سنگین‌تر نمی‌کند، همیشه کار خود را انجام می‌دهم و اینکه چه نتیجه‌ای حاصل شود دست خداست. مصدومیت و آسیب‌دیدگی دست خود آدم نیست اما با احتیاط‌تر و بدون عجله تمرینات خود را دنبال می‌کنم تا بتوانیم دوباره با شرایط ایده‌آل در المپیک شرکت کنم.

مرادی در پایان گفت: فقط دو سهمیه در المپیک 2020 داریم اما و سهمیه بسیار خوبی است. بهترین وزنه‌بردارهای ما در المپیک شرکت می‌کنند و مانند دوره‌های قبلی یکی از مهم‌ترین شانس‌های مدال به حساب می‌آید و ان‌شاءالله هر کسی با این دو سهمیه در المپیک شرکت می‌کند، حضور پرقدرتی داشته باشد و بتواند برای وزنه‌برداری ایران مدال کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز