میثم منیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال انگیزه شکست العین را دارد/ باشگاه باید درباره سرمربی زودتر تصمیم بگیرد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۲:۵۵
کد خبر: ۸۴۸۱۲۹
استقلال انگیزه شکست العین را دارد/ باشگاه باید درباره سرمربی زودتر تصمیم بگیرد
بازیکن اسبق استقلال تهران گفت: دیدار با العین بازی ساده‌ای نخواهد بود اما استقلال می‌تواند در این دیدار از اعتبار خود در قاره کهن دفاع کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال امشب و در یک دیدار تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.

میثم منیعی، بازیکن اسبق باشگاه استقلال در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: من معتقدم این بازی برای آبی‌پوشان جنبه حیثیتی دارد. با توجه به جوان بودن کادر فنی و انگیزه بازی کردن بازیکنان امشب شاهد بازی خوبی از شاگردان فرهاد مجیدی خواهیم بود.

وی افزود: استقلال در آسیا تیم بزرگی است و این تیم انگیزه و توان شکست العین را دارد. البته آنها هم در خانه بازی می‌کنند و قطعا نمی‌خواهند بازنده باشند، بازی ساده‌ای نخواهد بود اما استقلال می‌تواند در این دیدار از اعتبار خود در قاره کهن دفاع کند.

هافبک چپ پای پیشین استقلال پیرامون سرمربی آینده تیم گفت: باشگاه باید درباره سرمربی زودتر تصمیم بگیرد، اگر قرار است کادر فعلی بماند مشخص شود، اگر مربی دیگر ایرانی ملاک است و یا هر مربی خارجی زودتر بیاید و با بازیکنان آشنا شود. این نکته بسیار مهم است که سرمربی بداند چه بازیکنانی دارد و برای ترمیم نقاط ضعف چه بازیکنانی باید جذب کند، با کدام بازیکنان باید تمدید قرارداد صورت بگیرد و کدام بازیکنان از تیم رفتنی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز