پیروز سیف‌اله‌پور:

تلاش کادرفنی انتخاب برترین‌ها از سطح کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲:۴۱
کد خبر: ۸۴۸۷۴۷
تلاش کادرفنی انتخاب برترین‌ها از سطح کشور است
مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال نوجوانان درخصوص سومین اردوی انتخابی این تیم و برنامه‌های پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروز سیف‌اله پور مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت : سومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر 16 سال در مرکز ملی فوتبال امروز به پایان رسید. این اردو با حضور 54 بازیکن استعدادیابی شده از هفته گذشته آغاز شده بود و بازیکنان حاضر در این اردو زیر نظر کادرفنی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند.

وی ادامه داد: بازیکنان در تمرینات، کارهای فنی مورد نظر کادرفنی تیم ملی را به اجرا گذاشتند و در نتیجه مورد بررسی و آنالیز قرار گرفتند. تعدادی از بازیکنان روز شنبه (28 اردیبهشت) از اردو خارج شدند و تعدادی دیگر نیز جهت آنالیز هرچه بیشتر تا امروز در اردو حضور داشتند.

مدیر اجرایی تیم ملی زیر 16 سال ایران افزود: اردوی بعدی تیم ملی نوجوانان از 18 الی 24 خرداد ماه پیگیری خواهد شد و علاوه بر بازیکنانی که در سه مرحله اردوی انتخابی قبلی به اردو دعوت شده بودند ، تعدادی از بازیکنان استعدادیابی شده جدید نیز در اردوی پیش‌رو در مرکز ملی حضور خواهند داشت تا شانس دیده شدن برای تمام بازیکنان در سطح کشور یکسان باشد و کادر فنی با دست باز ترکیب نهایی مورد نظر خود را انتخاب کند.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش کادرفنی تیم ملی نوجوانان انتخاب برترین های کشور است تا در قالب تیم ملی نوجوانان برای پرچم کشورمان افتخارآفرین شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز