گوی و چوگان اینبار در دستان نوبخت؛

معاون رئیس جمهور از حمایت چوگان سخن گفت!

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶:۴۵
کد خبر: ۸۴۹۰۵۱
معاون رئیس جمهور از حمایت چوگان سخن گفت!
روز گذشته مسئولین فدراسیون چوگان در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون گسترش این فرهنگ ملی و این بازی ایرانی دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، یاشار بی غم سرپرست فدراسیون چوگان به همراه تنی چند از مسئولین فدراسیون چوگان کشورمان روز گذشته در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه گزارشی از اقدامات صورت گرفته  چوگان در سنوات گذشته را به ایشان ارائه کردند.

بحث ثبت چوگان با نام کشورمان در فهرست میراث ناملموس یونسکو، میزبانی کشورمان برای نخستین بار در رقابت های مقدماتی جام جهانی، گسترش این فرهنگ غنی در جامعه امروز که بخشی از تاکیدات مقام معظم رهبری را محقق نموده و به واقع باید در گسترش آن تمامی دستگاه های مربوطه بسیج شوند و برنامه های راهبردی فدراسیون چوگان در ایام پیش رو، گوشه ای از مباحث مطرح شده در این نشست بود که توسط مسئولین فدراسیون ارائه گردید.

معاون رئیس جمهور نیز از این اقدامات صورت گرفته و ارزنده تشکر و قدردانی  و اظهار امیدواری کرد تا با حمایت دولت از این میراث ارزنده کشورمان و حضور دستگاه های اجرائی مربوطه اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سایر مبادی ذیربط شاهد گسترش این رشته در میان آحاد جامعه و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان در قله های جهانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز