اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ وزیری به اندازه سلطانی‌فر آشنا به ورزش نبوده است/ پرسپولیس مقابل السد عملکرد بسیار خوبی داشت

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۴:۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۴۹۰۷۸
هیچ وزیری به اندازه سلطانی‌فر آشنا به ورزش نبوده است/ پرسپولیس مقابل السد عملکرد بسیار خوبی داشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تا به حال هیچ وزیری به اندازه آقای سلطانی فر آشنا به ورزش نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد قطر را با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت این باشگاه، پیرامون بازی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس مقابل السد بازی بسیار خوبی داشت و از همان ابتدا هم با آرامش و بدون استرس بازی کرد و توانست توانایی خود را به خوبی نشان دهد و توانایی خود را دیکته کند.

وی افزود: تیم حریف هم موقعیت‌هایی داشت که علیرضابیرانوند هم به خوبی در این بازی درخشید، روی هم رفته پرسپولیس از حریف نامدار و پر ستاره اش سرتر بود.

حلالی با اشاره به بازی هفته آینده سرخ‌پوشان در جام حذفی عنوان کرد: بی تردید پرسپولیس بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان دارد و بازیکنان نیز به خوبی اشراف دارند و من امیدوارم بچه ها با تمرکز کافی انشاالله این جام را نیز برای باشگاه به ارمغان بیاورند.

هافبک پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: تا به حال هیچ وزیری به اندازه آقای  دکتر مسعود سلطانی‌فر آشنا به ورزش نبوده است. وی در این چند سال عملکرد بسیار خوبی داشته و واقعا نیز جزو افرادی است که علاقمند به این کار است. من به خاطر دارم در جایی به صورت اتفاقی با وی برخورد داشتیم، بدون اینکه من بخواهم چیزی بگویم، ایشان من را شناخت و حتی می‌دانست چه سالی در تیم ملی بازی کردم و در حال حاضر چه کار می‌کنم. متاسفم یک روز در مورد وی می گویند پرسپولیسی است، یک روز می‌گویند استقلالی است و نمی‌دانم چگونه عده‌ای به دلیل نتیجه نگرفتن یک تیم می‌خواهند چنین فرد کاردان و با لیاقتی را استیضاح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز