عصر امروز صورت گرفت؛

زورخانه پوریای ولی خوی توسط وزیر ورزش و جوانان‌ افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۷:۲۹
کد خبر: ۸۴۹۰۹۰
زورخانه پوریای ولی خوی توسط وزیر ورزش و جوانان‌ افتتاح شد
زورخانه پوریای ولی خوی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زورخانه پوریای ولی خوی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه که عملیات اجرایی آن در سال ۹۱ آغاز شده بود، در زمینی به مساحت ۴۲۰ مترمربع و با هزینه ۹میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح زورخانه پوریای ولی ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش گفت: این زورخانه اتفاقی مبارک برای ورزش شهرستان خوی و ورزشکاران این شهرستان است.

کبیری نماینده خوی و چایپاره نیز در مراسم افتتاحیه زورخانه پوریای ولی این شهرستان با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان بابت حضور در شهرستان خوی گفت: مردم خوی با سابقه داشتن ورزشکاران در عرصه ملی با برخی کمبودها در بخش ورزش برای نشان دادن استعدادهای خود داشتند که خوشحالیم امروز شاهد افتتاح ۳ پروژه ورزشی با حضور شما هستیم و امیدواریم بتوانیم شاهد حضور ورزشکاران بیشتری از شهرستان خوی در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این مجموعه ورزشی، برانوش نیک‌بین مشاور وزیر ورزش و جوانان مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، سیدتقی کبیری نماینده خوی و چایپاره در مجلس، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و عابدی فرماندار خوی نیز حضور داشتند.

نظر شما
پرونده ویژه