علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان آسیب‌های جبران نا‌پذیری به بدنه ورزش وارد می‌کند/ کنترل سکوها در حیطه وظایف سلطانی‌فر نیست

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۱:۲۹
کد خبر: ۸۴۹۱۳۴
استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان آسیب‌های جبران نا‌پذیری به بدنه ورزش وارد می‌کند/ کنترل سکوها در حیطه وظایف سلطانی‌فر نیست
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استیضاح وزیر ورزش آن هم قبل از المپیک، آسیب‌های جبران نا‌پذیری به بدنه خانواده ورزش وارد می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در این مدت که من پست ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده گرفتم، وزیر ورزش تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کرده است و نیازهای بانوان و آقایان قایقرانی را تا حد امکان تحت بررسی قرار داد. می‌توانم بگویم که سلطانی‌فر تا امروز به صورت بی‌نقص به فدراسیون قایقرانی نگاه کرده است و در کنار کمیته ملی المپیک یک پله بالاتر از آن چیزی که مد نظر ما بوده است، هم‌تراز و هم‌ردیف پیش رفته‌اند و به ما کمک کردند.

وی افزود: درخصوص فدراسیون‌های دیگر صحبتی نمی‌کنم، به دلیل اینکه مرتبط با سیستم کاری من نیست و تمام تمرکز خود را روی فدراسیون قایقرانی گذاشتم تا بتوانیم در 11 ماه باقی مانده تا المپیک 2020 توکیو، برای کسب سهمیه تلاش و این موفقیت را بدست بیاوریم. بر همین اساس باید از آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که در این راه به من کمک کردند.

سهرابیان تصریح کرد: من کاملا با طرح استیضاح وزیر ورزش مخالف هستم، به دلیل اینکه زمان کمی برای کسب سهمیه المپیک باقی مانده و در این مدت اگر بخواهیم به حواشی این چنین بپردازیم، کار بسیار نادرستی است که  آسیب‌های جبران نا‌پذیری به بدنه خانواده ورزش وارد می‌کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: اگر قرار باشد وزیر ورزش کشور را بابت هر درگیری که بعد از مسابقات فوتبال رخ می‌دهد، استیضاح کرد، در کشور انگلیس بعد از هر بازی دو تیم برتر این کشور باید وزیر ورزش خود را استیضاح کنند. این مسئله یک روند فرهنگ سازی دارد که باید در ابتدای جامعه باید صورت بگیرد. این مسئله مانند این است که وقتی کسی از مدرسه فارغ‌التحصیل می‌شود و نمی‌تواند انگلیسی صحبت کند، وزیر علوم را استیضاح کنیم. باید دید این فرهنگ سازی از ابتدا در استادیوم‌های ورزشی ما به چه صورت انجام شده و بخشی از آن مرتبط با تربیت خانوادگی اشخاص می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع بسیار ناجوانمردانه است که بخواهیم وزیر را بابت درگیری‌های داخل استادیوم‌ها، شکستن صندلی‌ها و فحاشی‌ها استیضاح کنیم. وزیر در این خصوص چه کار می‌تواند کند، آیا باید بیاید داخل استادیوم و افراد را یکی یکی تنبیه کند؟ این اصلا ارتباطی با حیطه کاری وزیر ورزش ندارد. درست است عنوان وزیر ورزش و جوانان دارد، اما باید دید این جوان از کجا به این جا رسیده و چند سال است که آقای سلطانی‌فر به عنوان منصوب شده است، آیا در این زمان محدود، با این برنامه و مشکلات موجود، اصلا امکان این کار وجود دارد؟

سهرابیان در پایان گفت: متاسفانه افراد برای اینکه حرف خود را به کرسی بنشانند، یک فرد را مورد حمله قرار می‌دهند. در صورتی که باید دید وقتی یک جوان 20 ساله داخل استادیوم این کارها را انجام می‌دهد، زیر نظر چه ارگان‌ها و چه خانواده‌ای تربیت شده است و باید دید چه سیستم‌هایی در بروز این مشکلات سهیم بوده است. در انجام یک کار فرهنگی و تشکیل یک شخصیت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت رفاه و... همه تاثیرگذار هستند. آیا تمام این ارگان‌ها استیضاح شده‌اند که حالا می‌خواهند وزیر ورزش را استیضاح کنند؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز