خسرو قمری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر به خوبی وظایف خودش را انجام داده است/ مجلس باید حساسیت زمان کسب سهمیه المپیک را در نظر بگیرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۱:۲۱
کد خبر: ۸۵۰۰۶۸
سلطانی‌فر به خوبی وظایف خودش را انجام داده است/ مجلس باید حساسیت زمان کسب سهمیه المپیک را در نظر بگیرد
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مجلس باید حساسیت‌ کسب سهمیه المپیک 2020 را در نظر بگیرد و با توجه به شرایطی که ما باید برای کسب سهمیه داشته باشیم، رفتار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مباحث مطرح شده برای استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: امیدوارم صحبت‌ها و توضیحات سلطانی‌فر بتواند نمایندگان مجلس را قانع کند، با توجه به اینکه سال سرنوشت‌سازی را پیش‌رو دارم و سال پیش از المپیک است، مجلس باید این حساسیت‌ها را در نظر بگیرد و باتوجه به شرایطی که ما باید برای کسب سهمیه داشته باشیم، رفتار کند. وزیر ورزش طی این چند سال عملکرد بسیار خوبی داشته و این موضوع از نتایج خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی به دست آمده، قابل مشاهده است.

وی افزود: سلطانی‌فر حتی وقتی یک مشکل در کشور خارج از حیطه مسئولیت وی به وجود آمد، وارد عمل شد و حتی در جایی چکمه به پا از مناطق سیل‌زده دیدن کرد و جامعه ورزش را جهت کمک به مردم سیل‌زده دعوت کرد. در حوزه ورزش هم در هر زمانی که می‌توانسته کنار فدراسیون‌های ورزشی باشد، وظیفه خود را تمام و کمال انجام داده است.

قمری عنوان کرد: به نمایندگان حق می‌دهیم کارهای نظارتی خود را انجام دهند، درخواست داریم که خارج از مسائل سیاسی شرایطی ایجاد کنند تا ما بتوانیم کنار مجموعه جامعه ورزش آرامش نسبی برای کسب سهمیه المپیک داشته باشیم و با توجه به تمام مشکلات مالی وجود دارد بتوانیم دور از موضوع خاصی کار خود را پیش ببریم. راه سختی برای کسب سهمیه در پیش داریم، ان‌شاءالله که بتوانیم از ظرفیت‌های ورزش در کسب سهمیه استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پایان گفت: موضوعاتی که در یک استادیوم ورزشی به وجود می‌آید، مشکل وزیر ورزش یا فدراسیون فوتبال نیست و هر کسی که وارد یک مکان ورزشی می‌شود زیر نظر سازمان‌های دیگر درس خوانده و پرورش داده شده است. تنها وظیفه وزارت ورزش برگزاری مسابقات است و مسائل اجتماعی مربوط به حوزه‌های دیگری است که باید از روزهای گذشته به آن پرداخته می‌شد.

نظر شما
پرونده ویژه