حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استیضاح وزیر ورزش، منابع و سرمایه اجتماعی کشور را هدر می‌دهد/ ورزشکاران باید آرامش داشته باشند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۰:۱۹
کد خبر: ۸۵۰۰۸۳
استیضاح وزیر ورزش، منابع و سرمایه اجتماعی کشور را هدر می‌دهد/ ورزشکاران باید آرامش داشته باشند
رئیس فدراسیون گلف گفت: در ابتدای امر به سراغ استیضاح رفتن، منابع و سرمایه اجتماعی کشور را هدر می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: نمایندگان می‌توانند در رابطه با ارتباطات مختلف در حوزه‌ای سوال کنند یا مسئول مربوطه را استیضاح کنند، اما در ابتدای امر رفتن به سراغ آخرین کار که استیضاح است، کمی در هدر رفت منابع و سرمایه اجتماعی کشور و هدر رفت وقت و زمان مجلس شورای اسلامی تاثیر منفی می‌گذارد.

وی افزود: می‌توان با جلسات مشترک، طرح سوال و مکاتبات به برخی از نقاط پی برد و اگر اشکالی وجود دارد، همه جهت رفع مشکل تلاش کنیم. خود مجلس می‌تواند جهت رفع مشکلات و پیشگیری کمک کند، مانند بحث فروش بلیت و مشخص بودن شماره صندلی‌ها در استادیوم‌های فوتبال که موضوع اصلی استیضاح است و یا تدابیر به روز و مطابق با استادیوم‌های استاندارد بین‌المللی که می‌تواند از بروز خیلی از مسائل پیشگیری کند که نیاز به تامین منابع مالی بسیار بالا برای اجرا است، کمک کند. بنابراین در این بخش دولت و مجلس می‌تواند دست کمک بدهد تا این مشکل برطرف شود.

عزیزی عنوان کرد: فدراسیون در امور فنی و مدیریتی بیش از آن که تابع سیستم ورزشی کشور باشد، زیر نظر فدراسیون بین‌المللی فوتبال است. یعنی آنچه در حوزه فرهنگ‌سازی و فنی فدراسیون فوتبال اتفاق می‌افتد، بیش از آن‌که متوجه وزارت ورزش باشد، در قالب استقلالی است که FIFA برای فدراسیون قائل است.

رئیس فدراسیون گلف در پایان گفت: درخصوص فدراسیون‌های ورزشی دیگر هم چه کسی است که راجب موفقیت جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی و داخلی و در بعد حرفه‌ای و همگانی تردید داشته باشد. همه شاهد آرامش بسیار قابل توجه ورزش کشور هستیم و در موضوع تامین منابع مالی وزارت ورزش اتفاقات بی‌سابقه‌ای در ورزش کشور رقم زده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز