هادی شوشتری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اولویت کشور معیشت مردم است نه استیضاح سلطانی‌فر/ برخی به دنبال موج‌سواری هستند

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۵:۵۱:۲۴
کد خبر: ۸۵۰۵۹۵
اولویت کشور معیشت مردم است نه استیضاح سلطانی‌فر/ برخی به دنبال موج‌سواری هستند
نماینده مردم قوچان گفت: در شرایط فعلی کشور که ناگزیر با محدودیت‌هایی دست و پنجه نرم می کنیم، اولویت معیشت مردم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی شوشتری، نمانده مردم قوچان، پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم به عملکرد وزیر ورزش و جوانان نمر بدهیم بنده به عملکرد او نمره قبولی می دهم.

وی با اشاره به موضوع استیضاح دکتر مسعود سلطانی فر اظهار داشت: در این باره باید به چند نکته اشاره کرد، نخست اینکه در فضای اقتصادی کشور که محدودیت منابع برای همه وزارتخانه ها وجود دارد، برای وزارتخانه‌ای که تولید کننده درآمد نیست این به معنای محدودیت در کیفیت خدمات است.

عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه بیان کرد: نکته دیگر این است که در شرایط فعلی کشور که ناگزیر با محدودیت هایی دست و پنجه نرم می کنیم، اولویت معیشت مردم است و علیرغم مهم بودن معقوله ورزش، اولویت کشور سفره مردم است نه استیضاح وزیر ورزش و جوانان. نکته بعد این است که آقای سلطانی فر جزو دولت مردانی است که در رفتار حکومتی همواره ثبات قدم داشته است و بنده با وی دوستی ندارم اما او را از زمانی که نماینده مردم در مجلس بود می شناسم و در تمام پست هایی که حضور داشته فردی بوده که دارای اصول و مبانی مشخصی است. نکته بعد انبوه تقاضاهایی هست که از وزارت ورزش وجود دارد و با توجه به کاستی هایی که به دلیل بحث بودجه وجود دارد این امر طبیعی است.

شوشتری خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که عده‌ای در کشور تلاش می‌کنند از توجه جوانان به باشگاه ها و معقوله ورزش به سود خود استفاده و به نوعی موج سواری کنند. بحث دیگر هم این است که کمی و کاستی در همه مجموعه ها مانند انتقاد وجود دارد و باید دید مشکل در کجا است که نسخه خاصی برای رفع آن وجود دارد.

نماینده مردم قوچان گفت: بنده سوال می پرسم، آیا اولویت باید با این موضوع باشد که کارخانه ای ثبت نام خودرو می کند و پول مردم را هم برنمی گرداند و این وسط تعدادی دلال سود می برند، آیا اولویت رسیدن به این موضوع نیست؟ استیضاح حق نمایندگان است اما در شرایط فعلی برای وزیری که نمره قبولی دارد آیا این کار ضروری است؟بنده امیدوارم این موضوع با گفتگو حل و فصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز