محمد دانشور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش خواهم کرد/ هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به دست نمی‌آید

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۶:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۵۱۳۱۴
برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش خواهم کرد/ هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به دست نمی‌آید
رکابزن طلایی ایران گفت: تلاش من در جهت کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، اما هیچ موفقیی بدون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به دست نمی‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد دانشور خرم، رکابزن طلایی ایران و تیم دانشگاه آزاد، پس از آسیب دیدگی از ناحیه کتف در مسابقات لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت خود بیان کرد: متاسفانه در فینال اسپرینت رقابت‌های لیگ برتر باد شدیدی وزید و باعث شد که چرخ سر بخورد و پیست هم به دلیل طوفان خاکی بود و در نهایت دوچرخه از زیر پا درآمد و زمین خوردم. خود من هم متوجه نشدم که چگونه این اتفاق افتاد، من کار خطرناکی انجام ندادم و در حقیقت مسابقه‌ای نبود که نیاز به ریسک داشته باشد.

وی افزود: خداراشکر پس از معاینه، پزشک‌ها نظر مثبتی داشتند و نیازی به جراحی نیست. در این صورت می‌توانم تا دو ماه دیگر دوباره به عرصه ورزش بازگردم و به امید خدا با این شرایط برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهم رسید.

دانشور اظهار داشت: تمام تلاش من در راستای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است،اما با توجه به این که باید در مسابقات متعددی شرکت کنیم و بودجه بسیار زیادی نیاز دارد، متاسفانه فکر نمی‌کنم همچین امکانی وجود داشته باشد. با این حال تلاش می‌کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا مانند سال‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کنیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 تنها سالی بود که من نتوانستم نتیجه‌ای که انتظار داشتم را کسب کنم اما برای مسابقات قهرمانی آسیا 2020 پر قدرت‌تر از همیشه حضور خواهم داشت.

رکابزن طلایی ایران تصریح کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی، تمام کشور را درگیر خود کرده و به همین دلیل حتی این امکان وجود ندارد که با تیم باشگاهی خود در مسابقات خارجی شرکت کنم.

رکوردار سرعت ایران عنوان کرد: اگر مثل گذشته هزینه شود و اردوها و مسابقات خارجی داشته باشیم، می‌توانیم سیر نزولی دوچرخه‌سواری در سال گذشته را جبران کنیم. ما تیم قزاقستان را در مسابقات مختلف به راحتی مغلوب می‌کردیم اما این تیم هزینه کرد و با یک سرمایه‌گذاری بزرگ روی ورزشکارهای خود در تمام رقابت‌ها شرکت کرد، در نهایت نتیجه آن را دید. ما هم باید همین روند را پیش رو بگیریم، هیچ موفقیتی بدون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به دست نمی‌آید.

ملی‌پوش مشهدی کشورمان در پایان گفت: بزرگ‌ترین مشکلی که در حال حاضر تیم ملی دارد، این است که باید در مسابقات بیشتری شرکت کند و اردوهای متداومی در کشورهای مختلف برگزار کنند، مانند اردویی که در کشور چک برگزار شد، دو ماه در اروپا با بهترین شرایط تمرین کردیم، مسابقه دادیم و در بازی‌های آسیایی 2014 نتیجه آن را هم دیدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز