بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی مقابل چین ساده‌تر از ایتالیا خواهد بود/ وجود عبادی‌پور برای تیم ایران غنیمت است/ می‌توانیم جزو پنج تیم نهایی باشیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۸:۰۶:۵۸
کد خبر: ۸۵۲۹۵۲
بازی مقابل چین ساده‌تر از ایتالیا خواهد بود/ وجود عبادی‌پور برای تیم ایران غنیمت است/ می‌توانیم جزو پنج تیم نهایی باشیم
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی مقابل ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی مقابل چین برای ما ساده‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیم ملی ایران در اولین بازی جام ملت‌های 2019 مقابل ایتالیا بیان کرد: بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند، به نظر من می‌توانند خیلی بهتر بازی کنند. تیم جوان ایتالیا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و ایران هم بازیکنان باتجربه قدیمی در کنار بازیکنان جوان باانگیزه روز به روز هماهنگی بیشتری به دست می‌آورند.

وی افزود: در حال حاضر شرایطی پیش آمده که طی یک هفته اول بتوانیم امتیازات زیادی را کسب کنیم و پس از آن در بازی‌های داخل ایران با حمایت تماشاچیان و میزبانی خود بتوانیم، جزو تیم‌های برتر این تورنمنت باشیم و حتی به مرحله نهایی صعود کنیم.

محمودی عنوان کرد: پیش‌بینی من از مسابقات بعدی مقابل چین و آلمان، این است که بچه‌ها خوب بازی کنند و در شرایط بسیار خوبی داشته باشند. امیدوارم بتوانیم این و تیم هم شکست دهیم تا با امتیاز کامل به هفته دوم راه پیدا کنیم. اکثر تیم‌ها جوانگرایی کردند و طبیعتا تجربه کم‌تری نسبت به ما دارند. بتوانیم در این 4 هفته عملکرد مثبتی داشته باشیم و در نهایت هفته پنجم که بسیار سخت است را پشت سر بگذاریم و با این شرایط برای کسب سهمیه المپیک شانس زیادی خواهیم داشت.

بازیکن سابق تیم ملی ایران اظهار داشت: به عنوان اولین بازی، بچه‌ها شرایط بسیار خوبی داشتند، غفور و فیاضی از بازیکنان تاثیرگذار بودند. فیاضی با وجود این که مدتی از تیم دور بود و بعد از چند مدت به تیم ملی بازگشت و با آسیب‌هایی که داشت، عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

وی تاکید کرد: ما حتما باید در ترکیب تیم ملی خود از جوانان استفاده کنیم، در حال حاضر سیاست فدراسیون والیبال ایتالیا هم این است که از جام ملت‌ها به عنوان مرکز پرورش جوانان استفاده کند تا با باخت تجربه کسب کنند. به شکل این جوانان تا چند سال می‌توانند به تیم ملی کمک کننند. ما هم باید همین روند را پیش رو بگیریم.

محمودی خاطرنشان ساخت: کولاکوویچ مربی بسیار خوبی است و در کنار او هم کمک‌های قوی هستند.  بیشتر با همفکری کمک‌ها عمل کند تا بتواند در برخی از شرایط از لحاظ روحی تاثیرگذارتر باشد و مرحله به مرحله می‌توان درخصوص عملکرد او نظر داد.

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد: میلاد عبادی‌پور جزو معدود بازیکنان بلندزن تاریخ والیبال ایران است که دریافت، سرویس و اسپک خوبی هم دارد. عبادی‌پور امسال در لیگ لهستان بازی کرد، سختی‌های زیادی را تحمل کرد و خوشبختانه در حال حاضر وجودش برای تیم ملی یک غنیمت به شمار می‌رود و بسیار باهوش بازی می‌کند. اکثر بازیکنان ایران در بازی بسیار باهوش هستند و پخته بازی می‌کنند.

وی گفت: در بازی با چین نسبت به ایتالیا راحت‌تر خواهد بود و هم شرایط مناسب‌تری خواهیم داشت و هم از نظر رنج قدی نسبت به ایتالیا کوتاه‌تر هستند و هم سرویس‌های ضعیف‌تری دارند. آرزوی موفقیت دارم برای تیم ملی والیبال ایران، امسال اولین سالی است که می‌توانیم جزو 5 تیم نهایی باشیم و این موضوع می‌تواند به والیبال ما کیفیت اضافه کند تا آینده جوانانی که در آینده به تیم ملی اضافه می‌شوند روشن باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز