کمال جوانمرد در گفتگو با خبرکزاری برنا:

دانشگاه آزاد نگاهی عادلانه به تیم‌های ورزشی دارد/ سرمایه‌گذاری در بخش بانوان زودتر جواب می‌دهد

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۸:۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۵۳۴۴۹
دانشگاه آزاد نگاهی عادلانه به تیم‌های ورزشی دارد/ سرمایه‌گذاری در بخش بانوان زودتر جواب می‌دهد
سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایران از لحاظ جنسیتی نگاهی عادلانه به تیم‌های ورزشی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمال جوانمرد، سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص بازگشت این تیم به مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی براساس تعاملی که با فدراسیون‌ها دارد و بر اساس پتانسیلی که در خود دانشگاه آزاد وجود دارد، گام به مسابقات لیگ برتر می‌گذارد. از آن‌جایی که شخصا خود من با علی زنگی‌آبادی، ریاست سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری، از دور وقت ارتباط داشتم و از دوستان خوب بنده هستند، از وی دعوت کردیم تا سرپرستی تیم را برعهده بگیرند. از جهتی هم خسرو قمری از ما دعوت کرد که در لیگ برتر تیم بدهیم.

وی افزود: در سال گذشته در بخش آقایان و امسال هم خوشبختانه توانستیم در بخش بانوان تیم باشگاهی داشته باشیم. در تلاش هستیم که اگر شرایطی فراهم شود، تیم را در قسمت کنتینانتال هم داشته باشیم.

جوانمرد در رابطه با تشکیل تیم دوچرخه‌سواری در بخش بانوان عنوان کرد: در بخش بانوان هر چقدر بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم، بیشتر از آقایان جواب می‌دهد و از طرفی دیدگاه دانشگاه آزاد به ورزش بانوان دیدگاه ویژه‌ای است، به دلیل این که جامعه تشکیل شده است از خانواده و مرکز هر خانواده‌ای هم بانوان هستند و هر چقدر بانوان سلامت‌تر و بانشاط‌تر باشند، خانواده و نهایتا جامعه سالم و بانشاطی خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در سال گذشته دانشگاه آزاد از نظر جنسیتی یک نگاه عادلانه به تیم‌های ورزشی داشت، 16 تیم لیگ برتری داشتیم که 6 تیم در بخش آقایان و 10 تیم دیگر در بخش بانوان بود. این روال در اعزام‌ها و مسابقات هم به همین شکل بود و دانشگاه آزاد اعتقاد زیادی به ورزش بانوان دارد.

جوانمرد در پایان گفت: اولین گام ما در عرصه دوچرخه‌سواری بانوان بسیار محکم بود و امتیاز بسیار خوبی هم کسب کردیم و فعلا نایب قهرمان هستیم. برای سال آینده سعی می‌کنیم بودجه بیشتری برای این تیم اختصاص دهیم تا بتوانیم مقتدرانه مقام اول را کسب کنیم. انصافه ما نسبت به تیم‌های دیگر از لحاظ امکانات کامل و عالی نبودیم و نتوانستیم تجهیزات زیادی در اختیار ورزشکاران قرار دهیم اما با این وجود علی زنگی‌آبادی، محمد ابوحیدری مربی تیم و ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و ما در حقیقت کار بزرگ را به افراد بزرگ دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز