خوشحالیم که بازی در اهواز برگزار می‌شود؛

فراهانی: با انگیزه زیادی به فینال رسیده‌ایم و می‌خواهیم بجنگیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲:۴۲
کد خبر: ۸۵۳۵۷۱
فراهانی: با انگیزه زیادی به فینال رسیده‌ایم و می‌خواهیم بجنگیم
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: همه پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند اما ما می‌خواهیم برای قهرمانی بجنگیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) برابر تیم پرسپولیس، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: به عنوان نماینده بازیکنان و کادر فنی داماش می‌گویم خوشحالیم که در فینال هستیم. صادقانه بگویم به فکر رسیدن به فینال نبودیم.  فکر می‌کردیم جام حذفی بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای ما باشد. بعد پله پله بالا آمدیم و هواداران رو خوشحال کردیم.

سرمربی داماش تصریح کرد: پرسپولیس سه دوره قهرمان لیگ برتر ایران شده و دیگر لزومی ندارد که من از این تیم تعریف کنم.  همه مردم شانس اول قهرمانی را پرسپولیس می‌دانند حق هم دارند چون بهترین تیم ایران است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تماشاگران‌مان را راضی نگه داریم حضور در فینال برای ما بزرگترین انگیزه است.

فراهانی در ادامه درخصوص انتخاب شهر اهواز برای میزبانی فینال عنوان کرد: از اینکه اهواز برای فینال جام حذفی انتخاب شد برای ما خیلی خوب است. زیرا در این شهر ما مشکل ارتفاع نداریم و هوا مثل شهر رشت شرجی است و شرجی بودن برای ما یک امتیاز است. خوشحالیم که بازی در اهواز برگزار می‌شود اگر فینال در هر شهر دیگری بود برای ما مشکل ارتفاع ایجاد می‌کرد. در مورد گرمای مسابقه هم باید بگویم این مشکل برای هر دو تیم است.

سرمربی داماش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مدت زمان زیادی از شرایط مسابقه دور بوده است، بیان کرد: حرف شما درست است ما از ۱۵ اردیبهشت که بازی پلی‌آف تمام شد دیگر مسابقه‌ای نداشتیم با وقفه‌ای طولانی‌ مدت مواجه بودیم. نداشتن بازی‌ها برای ما نقطه منفی است اما چیزی از انگیزه و میل ما برای پیروزی کم نمی‌کند. ما می‌خواهیم با انگیزه در میدان حاضر شویم.

سیامک فراهانی درخصوص بازی در ورزشگاه شهدای فولاد گفت: حضور  در چنین ورزشگاه مدرنی به من مربی و بازیکنان انگیزه خوبی می‌دهد من دیده‌ام که ورزشگاه چه شرایط خوبی دارد البته در این ورزشگاه حاضر نشده‌ام اما تصاویر خوب این ورزشگاه را در تلویزیون دیده‌ام.

سرمربی داماش گیلانیان درمورد اینکه مقابل پرسپولیس تدافعی بازی می‌کنید تا بازی به پنالتی کشیده شود یا نه، افزود: چه تهاجمی و چه تدافعی بازی کنیم مهم این است که شجاعت داشته باشیم. اتلتیکو مادرید به خاطر بازی شجاعانه‌اش مورد تحسین قرار می‌گیرد. ما هم می‌خواهیم شجاعانه بازی کنیم قطعاً در بیشتر دقایق بازی بدون توپ خواهیم بود و پرسپولیس بیشتر صاحب توپ می‌شود اما می‌خواهیم شجاعانه بازی کنیم.

سرمربی داماش گیلانیان درمورد اینکه داماش قصد کناره‌گیری از فینال جام حذفی را داشت، عنوان کرد: مسئله کناره‌گیری از فینال جام حذفی بحثی است که به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و آقای حاجی‌پور مالک و مدیر باشگاه در این مورد نظر دادند و در جلسات شرکت کردند و در نهایت هم به ما دستور دادند در این بازی شرکت کنیم. بعد از سوت پلی آف من هیچ صحبتی در مورد آن مسابقه انجام نداده‌ام. چون معتقدم سوت پایان بازی یعنی پایان کار فنی مربی. اما اکنون می‌خواهم درد دل کنم و بگویم روز سختی بود ۱۵ هزار تماشاگر آمدند که شما آنها را با چشم گریان دیدید. من در مورد مسائل مدیریتی حرف نمی‌زنم و فقط در حوزه فنی صحبت می‌کنم. به ما هم دستور دادند که در فینال جام حذفی شرکت کنیم و این دستور مدیر باشگاه بود.

فراهانی درمورد اینکه داماش می‌تواند قهرمان شود یا نه، افزود: به هر حال ما با انگیزه زیادی به فینال رسیده‌ایم و می‌خواهیم بجنگیم. البته شانس اول قهرمانی پرسپولیس است اما این چیزی از انگیزه ما کم نمی‌کند و ما می‌خواهیم خوب بازی کنیم و با انگیزه در فینال حاضر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز