مجتبی جوهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دولت تدبیروامید همواره پایبند تعهداتش بوده است

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۴:۲۲
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳
دولت تدبیروامید همواره پایبند تعهداتش بوده است
رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: باید قبول کنیم که کشور در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد و این مشکلات به همه جامعه برمی‌گردد و نباید اینطور باشد که فقط یک قشر سختی این وضعیت را تحمل کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جوهری رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص حمایت دولت و وزارت ورزش از ورزشکاران و پرداخت پاداش به قهرمانان صحبت کرد.

جوهری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه دولت تدبیروامید همواره به تعهدات خود نسبت به خانواده ورزش از هیچ کاری دریغ نکرده است اظهار داشت: باید قبول کنیم که کشور در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد و این مشکلات به همه جامعه برمی‌گردد و نباید اینطور باشد که فقط یک قشر سختی این وضعیت را تحمل کنند. جامعه ورزش نیز به عنوان بخشی از کشور قطعا در این شرایط ایجاد شده باید صبوری بیشتری از خود نشان دهند.

وی در ادامه افزود: با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که بر سر راه دولت و بالطبع وزارت ورزش وجود دارد ولی شاهد هستیم که در این چند سال با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی هیچ‌گاه این دولت بدقولی نداشته و این بار هم شاهد بودیم که بر سر تعهدات خود باقی ماند و پاداش ورزشکاران و قهرمانان ما به حساب فدراسیون‌ها واریز شد. این اتفاق باعث خواهد شد در آستانه بازی‌های المپیک و پارالمپیک ورزشکاران با انگیزه و امید بیشتر به فکر کسب سهمیه باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز