پروانه سلحشوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای استیضاح باید دلایل متقن وجود داشته باشد/ از زحمات سلطانی‌فر تقدیر می‌کنم

۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۵:۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۵۳۹۷۸
برای استیضاح باید دلایل متقن وجود داشته باشد/ از زحمات سلطانی‌فر تقدیر می‌کنم
نماینده مردم تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان طی 2-3 ساله گذشته عملکرد پررنگی در بخش بانوان داشته‌اند و جا دارد بنده از زحمات آقای سلطانی‌فر تقدیر کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد وزیر ورزش وجوانان به خبرنگار برنا گفت: بنده اقدامات وزیر را طی این مدت مثبت ارزیابی می کنم. البته برای ارزیابی باید در جریان مشکلات و چالش ها و البته اقدامات صورت گرفته بود.

وی افزود: بودجه وزارت ورزش در این شرایط مانند بسیاری از ادارات دولتی با مشکلاتی روبرو است.ضمن اینکه شخص وزیر به نظر من عملکرد مثبتی داشته است. اقدامات آقای سلطانی فر برای واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس بسیار ارزنده است و امیدوارم وی بتواند این کار مهم را انجام بدهد که بی تردید خصوصی سازی دو باشگاه می تواند گام بلندی در حضور بخش خصوصی در ورزش کشور باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان طی 2-3 ساله گذشته عملکرد پررنگی در بخش بانوان داشته اند و جا دارد بنده زحمات آقای سلطانی فر تقدیر کنم.

سلحشوری در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد: هیچ انسانی بدون نقص نیست و بی تردیدی وزات ورزش و جوانان نیز دچار مشکلاتی است ولی باید مشکلات را از راه گفتگو بیان کرد و ما نیز در حیطه کاری خود به وزارتخانه کمک کنیم. به هرحال بنده معتقدم برای استیضاح باید دلایل متقن وجود داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز