بانوان ورزشکار ما نشان دادند که از چه ظرفیت خوبی بهره‌مند هستند؛

سیدحسن خمینی: ورزش همگانی ارتباط نزدیکی با پایین آوردن مشکلات جامعه دارد/ مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در کمک به سیل‌زدگان قابل توجه بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۴:۴۰
کد خبر: ۸۵۳۹۸۷
سیدحسن خمینی: ورزش همگانی ارتباط نزدیکی با پایین آوردن مشکلات جامعه دارد/ مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در کمک به سیل‌زدگان قابل توجه بود
یادگار امام راحل (ره) گفت: در حوزه ورزش باید سه حوزه مستقل را بررسی کنیم و سه حوزه را امتیاز دهیم که میزان موفقیت ورزش را بسنجیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز یکشنبه ۱۲ خرداد جامعه جوان و‌ ورزش کشورمان با حضور در حسینیه جماران ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن خمینی با آرمان های امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.

سیدحسن خمینی در صحبت های خود اظهار داشت: در حوزه ورزش باید سه حوزه مستقل را بررسی کنیم و سه حوزه را امتیاز دهیم که میزان موفقیت ورزش را بسنجیم. ورزش قهرمانی پیوند بسیار خوبی با ورزش همگانی دارد. ورزش همگانی ارتباط نزدیکی با پایین آوردن مشکلات جامعه دارد.

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌ها که باید به آن اشاره کنیم بحث ورزش بانوان است. یکی از پارامترهایی که باید به آن اشاره کرد موفقیت بانوان ورزشکار است و بعد از اینکه مشکل لباس بانوان برای حضور در مسابقات حل شد بانوان ورزشکار ما نشان دادند که از چه ظرفیت خوبی برخوردار هستند.موفقیت زنان در ورزش می تواند در خانواده‌ها نیز تاثیر بزرگی دارد. به نظر من کارنامه ورزش بانوان ما مثبت است.

سیدحسن خمینی گفت: یکی دیگر از حوزه‌هایی که باید به آن بپردازیم بحث ورزش جانبازان و معلولین است. ما در این بخش بعد از اتقلاب اسلامی به دستاوردهای بسیار خوبی دست پیدا کردیم. این گروه به ورزش احتیاج بیشتری دارند و ورود این افراد باعث خواهد شد که در جامعه نیز دارای منزلت اجتماعی بیشتر خواهند شد. نباید اینطور باشد که این عزیزان در خانه زانوی غم بغل کنند.

یادگار امام راحل (ره) افزود: سومین بخش آمار ما در مسابقات مختلف جهانی است. بعضی از رشته‌ها در سابق این امید وجود نداشت که در آسیا جزو چهار تیم باشیم ولی الان والیبال ما در حال حاضر جزو مدعیان هستیم. هنوز در ورزش های پایه ضاعقه خوبی مردم ما ندارند و باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. در برخی از رشته‌ها ما موفقیت های چشمگیری داشتیم مانند رشته‌های رزمی.

سیدحسن خمینی تصریح کرد:  این سه بخش فاکتورهای موفقیت ورزش کشور خواهند بود و باید به آن همیشه اشاره کرد. بعضی اوقات برخی حاشیه‌ها نیز در ورزش رخ می دهد ولی خب باید سعی کنیم این اتفاقات دیگر نیفتد.

او گفت: چشم و دست و عقل جامعه در سازمان‌های مردم نهاد شکل می گیرد. سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها نقش بسیار زیادی در موفقیت‌های جامعه دارد. یک اتفاق بسیار خوبی که افتاد مشارکت این سازمان‌ها در سیل اخیر بود که واقعا مشارکت چشم گیر داشتند. سازمان های مردم نهاد هزینه خیلی کمی برای دولت دارند و هر وظایفی به آنها سپرده می شود به بهترین شکل انجام می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز