برای فصل آینده؛

گزینه‌های مربیگری سرخ‌پوشان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۲:۰۶:۰۹
کد خبر: ۸۵۵۲۰۵
گزینه‌های مربیگری سرخ‌پوشان مشخص شدند
باشگاه تراکتورسازی از روزهای گذشته مذاکره با گزینه‌های مختلف را به منظور انتخاب سرمربی جدید این تیم انجام داده و در این بین سه گزینه پرتغالی مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه تراکتورسازی از روزهای گذشته مذاکره با گزینه‌های مختلف را به منظور انتخاب سرمربی جدید این تیم انجام داده و در این بین سه گزینه پرتغالی مطرح شده است.

ژوزه پسیرو پرتغالی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی عربستان و تیم های باشگاهی اسپورتینگ پرتغال، پورتو پرتغال، الشارجه امارات، براگا پرتغال، الاهلی مصر را داشته و در مقطعی به عنوان دستیار کارلوس کی روش در رئال مادرید فعالیت کرده است، یکی از گزینه های مدیران تراکتورسازی بود که این مربی به دلیل تاخیر در نتیجه نهایی، تصمیم گرفت تا به سایر پیشنهادات خود فکر کند.

ریکاردو ساپینتو دیگر گزینه مطرح شده است که این مربی نیز سابقه سرمربیگری تیم‌های در کارنامه خود دارد که نتیجه نهایی این گزینه مدایران باشگاه مشخص نشده است.

تونی اولیویرا که محبوبیت زیادی بین هواداران تراکتورسازی دارد به عنوان سومین گزینه این باشگاه مطرح بود که به نظر می‌رسد شرایط باشگاه تراکتورسازی تا این لحظه مورد موافقت این مربی پرتغال قرار نگرفته است.

برخی شنیده‌ها حاکی از این موضوع دارد که فریرا دوس سانتوس، مدافع سابق تیم تراکتورسازی تبریز، در روزهای گذشته به منظور حضور دوباره در جمع سرخ‌پوشان مدنظر مدیران این باشگاه قرار گرفته و احتمال بازگشت وی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران وجود دارد.

به نظر می‌رسد، نام سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز تا اواسط هفته آینده مشخص شود تا سپس این باشگاه مذاکراتی را به منظور انتخاب بازیکنان مد نظر کادر فنی انجام بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز