محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب پنج برد در لیگ ملت‌های والیبال روحیه ملی‌پوشان را بالاتر برده است/ باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۵:۰۷:۰۸
کد خبر: ۸۵۵۹۶۷
کسب پنج برد در لیگ ملت‌های والیبال روحیه ملی‌پوشان را بالاتر برده است/ باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را کنیم
کارشناس حوزه والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا دامغانی، کارشناس حوزه والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در دو هفته سپری شده لیگ ملت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بدون تردید تا این لحظه و دیدار با ژاپن عملکرد مجموعه تیم از بچه‌ها گرفته تا کادر فنی خوب و قابل تحسین است. در هفته نخست و در بازی اول مقابل تیمی سنت شکنی کردیم که چه جوانگرایی کند و چه نکند تیم خوب و یک رقیب سنتی برای ما به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: چین هم تیم قابل احترامی است و همیشه بازی‌های سختی را مقابل این تیم داشتیم ولی بازهم در این دیدار عملکرد خوبی را از تیم شاهد بودیم. در مجموع 9 امتیازی که در چین گرفتیم انگیزه و خودباوری تیم را نسبت به قبل بالا برد.

دامغانی درمورد بازی‌های هفته دوم نیز گفت: قطعا اگر قبل از دیدار با برزیل با من صحبت می‌کردید می‌گفتم شانس ما برای برد مقابل این تیم زیر 30 درصد است اما وقتی که بازی را تماشا کردم دیدم که قطعا شانس برد ما نیز کم از برزیل نبود. البته الان زمان نقد به تیم ملی و کادر فنی نیست و معتقدم تا به امروز و بدون انجام بازی تدارکانی نتایج خوبی به دست آمده است. در این دو بازی اخیر مقابل آرژانتین و ژاپن هم که خود میزبان رقابت‌ها بود بازی‌های در خور شان والیبال کشورمان را شاهد بودیم.

وی افزود: بدون شک بخشی از این بردها حاصل تجربه بازیکنان است. تقریبا شاکله تیم را بازیکن‌های لژیونر تشکیل داده است. دیگر مانند گذشته شاهد اشتباهات فردی در بین بچه‌ها نیستیم و می‌بینیم که با هوشیاری کامل و آرامش بازی را پیش می‌برند. همه اینها مربوط به همان حضور در لیگ‌های خارجی  و کسب تجربه در آنجاست.

دامغانی در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته آینده در ایران میزبان مسابقات هستیم. قطعا با این پنج برد و یک امتیاز مقابل برزیل این دو هفته را با انگیزه آغاز خواهیم کرد و امیدوارم شاهد نتایج خوبی نیز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز